full hard

Polish translation: umocniona przez zgniot

08:40 Jan 19, 2021
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
English term or phrase: full hard
Full hard - The condition of steel strip after going through the process of cold rolling and before it is annealed or tempered. In this stage, the steel is strong, but is also springy and brittle.

Poproszę o fachowy termin.

Dzięki!
Robert Pranagal
Polish translation:umocniona przez zgniot
Explanation:
Umocnienie zgniotem stali nierdzewnych - SSN
www.stalenierdzewne.pl › umocnienie-zgniotem-stali-ni...
3 mar 2017 — Umocnienie przez zgniot materiału może być pożądane lub też nie, ... w normach amerykańskich – full hard, 3/4 hard, 1/2 hard i 1/4 hard (rys.
Selected response from:

A.G.
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4umocniona przez zgniot
A.G.
4[blachy] bez obróbki cieplnej / w stanie surowym
Crannmer


Discussion entries: 2





  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
[blachy] bez obróbki cieplnej / w stanie surowym


Explanation:
2 3. Stan obróbki cieplnej i utwardzenia.
W zależności od obróbki cieplnej rozroznia się blachy
- bez obróbki cieplnej /stan surowy/ - bez znaku
- obrobione cieplnie /stan zmiękczony/ - M

http://repozytorium.utp.edu.pl/Content/1425/BN_73_0642_27.pd...

Po walcowaniu na zimno, bez dalszej obróbki cieplnej, blachy są twarde i kruche.

Crannmer
PRO pts in category: 12

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
umocniona przez zgniot


Explanation:
Umocnienie zgniotem stali nierdzewnych - SSN
www.stalenierdzewne.pl › umocnienie-zgniotem-stali-ni...
3 mar 2017 — Umocnienie przez zgniot materiału może być pożądane lub też nie, ... w normach amerykańskich – full hard, 3/4 hard, 1/2 hard i 1/4 hard (rys.

A.G.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 92
Grading comment
dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search