decimal age

Polish translation: wiek wyrażone jako ułamek dziesiętny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:decimal age
Polish translation:wiek wyrażone jako ułamek dziesiętny
Entered by: DLyons

14:57 Apr 10, 2014
English to Polish translations [PRO]
Science - Mathematics & Statistics
English term or phrase: decimal age
My research on decisive factors influencing success in handball proved that final ranking of a handball team in a tournament depends on height, weight and decimal age of the players.

To przykładowe zdanie z abstraktu, niemniej to pojęcie w moim odczuciu statystyczne - decimal age - na stronach znalazłem jedynie, że to wiek, który oblicza się licząc liczbę dni od urodzin do początku lub końca roku, dzieli się przez 365 (co daje nam ostatni rok podzielony na 10 części - nie np. na 12 miesięcy), czyli zakładając, że mam 34 lat i 6 miesięcy to mój "decimal age" to 34,5.

Próbuję to z tej to z tamtej strony ale kompletnie nic nie udaje mi się znaleźć na polskich stronach. Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc.
johnnyenglish
Poland
wiek wyrażone jako ułamek dziesiętny
Explanation:
*
Selected response from:

DLyons
Ireland
Grading comment
Dzięki za pomoc! To raczej nie chodzi o ułamek. Może po prostu wiek podawany w systemie dziesiętnym.
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wiek w zapisie dziesiętnym
Agnieszka K.
3wiek wyrażone jako ułamek dziesiętny
DLyons


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wiek w zapisie dziesiętnym


Explanation:
Może też być np. wiek wyrażony w systemie dziesiętnym

Definicja:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dziesiętny_system_liczbowy

Agnieszka K.
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  M.A.B.: Też bym tak interpretował.
57 mins
  -> Cieszę się i dziękuję :)

59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wiek wyrażone jako ułamek dziesiętny


Explanation:
*

DLyons
Ireland
Specializes in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 127
Grading comment
Dzięki za pomoc! To raczej nie chodzi o ułamek. Może po prostu wiek podawany w systemie dziesiętnym.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search