gear reduction box

Polish translation: skrzynia zmiany biegów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:gear reduction box
Polish translation:skrzynia zmiany biegów
Entered by: Małgorzata Lasota

16:34 Apr 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: gear reduction box
brak kontekstu. :(
Małgorzata Lasota
Poland
skrzynia zmiany biegów
Explanation:
imho
Selected response from:

Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
Grading comment
Chyba mam dzisiaj zły dzień. ;)
Jak mogłam zapomnieć o różnicach pomiędzy am.E. i Br.E. Dziękuję. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1skrzynia przekładniowa redukcyjna
M_M (X)
4skrzynia biegów
Joanna Rączka
3 +1skrzynia redukcyjna
Karolina Ojrzynska-Stasiak
3skrzynia zmiany biegów
Evonymus (Ewa Kazmierczak)


Discussion entries: 1





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skrzynia zmiany biegów


Explanation:
imho

Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Chyba mam dzisiaj zły dzień. ;)
Jak mogłam zapomnieć o różnicach pomiędzy am.E. i Br.E. Dziękuję. :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  petrolhead: to wcale nie musi być skrzynia biegów w zwykłym rozumieniu; przymiotnik "redukcyjna" jest tu IMO ważny
14 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
skrzynia redukcyjna


Explanation:
IMO

Karolina Ojrzynska-Stasiak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
14 hrs
  -> dzięki, choć too late ;-)

56 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skrzynia biegów


Explanation:
też gearbox, albo transmission (Am), po polsku nie spotkałam się z inną nazwą - nie musi być w samochodach, w innych układach przeniesienia napędu też występują skrzynie biegów

Joanna Rączka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  petrolhead: to wcale nie musi być skrzynia biegów w zwykłym rozumieniu; przymiotnik "redukcyjna" jest tu IMO ważny
14 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
skrzynia przekładniowa redukcyjna


Explanation:
...

M_M (X)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 256

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
13 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search