Pay attention to the conditions of advance in the machine pa¬rameters!

Polish translation: ... warunki przebiegu, kształtowania się, zmieniania się w czasie parametrów maszyny

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pay attention to the conditions of advance in the machine pa¬rameters!
Polish translation:... warunki przebiegu, kształtowania się, zmieniania się w czasie parametrów maszyny
Entered by: ironsz

13:02 Nov 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: Pay attention to the conditions of advance in the machine pa¬rameters!
Czy to nie pomylka? nie powinno byc "in advance of" i w calym zdaniu: "ustalajac parametry pracy maszyny zwrocic uwage na ogólne warunki? "conditions of advance" to warunki udzielenia zaliczki, bez sensu w tym tekscie...
Witold Palka
Poland
... warunki przebiegu, kształtowania się, zmieniania się w czasie parametrów maszyny
Explanation:
raczej in other words pod wpływem jakich warunków te parametry zmieniają się
Selected response from:

ironsz
Grading comment
pasuje w 80%, dzieki
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4... warunki przebiegu, kształtowania się, zmieniania się w czasie parametrów maszyny
ironsz
4należy/proszę zwrócić uwagę na warunki wyprzedzenia w parametrach urządzenia/maszyny
Adam Lankamer


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pay attention to the conditions of advance in the machine pa¬rameters!
należy/proszę zwrócić uwagę na warunki wyprzedzenia w parametrach urządzenia/maszyny


Explanation:
chyba o to chodzi

Adam Lankamer
Luxembourg
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pay attention to the conditions of advance in the machine pa¬rameters!
... warunki przebiegu, kształtowania się, zmieniania się w czasie parametrów maszyny


Explanation:
raczej in other words pod wpływem jakich warunków te parametry zmieniają się

ironsz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 86
Grading comment
pasuje w 80%, dzieki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search