housing lock spacer

Polish translation: podkladka ustalajaca obudowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:housing lock spacer
Polish translation:podkladka ustalajaca obudowy
Entered by: atche84

21:38 Nov 4, 2008
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: housing lock spacer
Na rysunku na stronie http://tinyurl.com/5ltgl7 - numer 49
bartek
podkladka ustalajaca obudowy
Explanation:
spacer to raczej tulejka dystansowa, ale na rysunku nie bardzo tulejkowo wyglaga - te zabki wchodza w wyciecia i nie daja obudowie obracac sie
Selected response from:

atche84
Grading comment
Dzięki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1podkladka ustalajaca obudowy
atche84
4przekładka/rozpórka/element dystansowy obudowy
robwoj


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przekładka/rozpórka/element dystansowy obudowy


Explanation:
Słowniki (WNT)

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
podkladka ustalajaca obudowy


Explanation:
spacer to raczej tulejka dystansowa, ale na rysunku nie bardzo tulejkowo wyglaga - te zabki wchodza w wyciecia i nie daja obudowie obracac sie

atche84
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 126
Grading comment
Dzięki :)
Notes to answerer
Asker: Gdzieś mam toto w powiększeniu i rzeczywiście, to nie jest tulejka. Najgorsze jest to, że wszystko mam w excelu i muszę sie namęczyć, żeby w sieci cokolwiek znaleźć. Agencja niezbyt łaskawa i nie oferuje obrazków :(


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.G.: a nie na odwrót: podkłądka ustalona w obudowie?
8 hrs
  -> przy takim zgadywaniu (plus pseudo-native) wszystko mozliwe




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search