signal

Polish translation: sygnał

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:signal
Polish translation:sygnał
Entered by: robwoj

17:12 Nov 21, 2008
English to Polish translations [PRO]
Mechanics / Mech Engineering / zawory
English term or phrase: signal
Instrukcja obsługi zaworów motylkowych z siłownikiem

Check and be sure that the signal of the limit switch stops the valve in the CLOSED and OPEN end-positions. A signal of the torque switch may be used as a failure-message.

Troszkę się pogubiłem.

Dzięki!
Merix
Poland
sygnał
Explanation:
sdłownik WNT
Selected response from:

robwoj
Poland
Grading comment
W tym wypadku sygnał. :) Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wskaźnik (położenia zawieradła- stanu zaworu, otwarty/zamknięty)
Marian Krzymiński
4sygnał
robwoj


Discussion entries: 6





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sygnał


Explanation:
sdłownik WNT

robwoj
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 783
Grading comment
W tym wypadku sygnał. :) Dziękuję!
Notes to answerer
Asker: Ale jak to sygnał of limit switch? Mam ten słownik. Rozumiem, że to może być sygnał, ale nie bardzo rozumiem jak to się ma do całości. Czy to będzie zatem sygnał regulatora momentu obrotowego - signal of torque switch? A signal of limit switch - sygnał regulatora krańcowego? Prosze o szersze objaśnienie, uwielbiam zgłębiać takie zagadnienia :)


46 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wskaźnik (położenia zawieradła- stanu zaworu, otwarty/zamknięty)


Explanation:
link z obrazkami poniżej: na prawym marginesie poazany wskaźnik otwarty-zielony, zamknięty-czerwony


    Reference: http://flow-control.globalspec.com/learnmore/flow_transfer_c...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1254
Notes to answerer
Asker: No to już bardziej do mnie przemawia niż sygnał. :)

Asker: Chyba rozumiem już o co chodzi. Należy sprawdzić i upewnić się, że wskaźnik położenia wyłacznika krańcowego zatrzyma zawór na pozycji końcowej (OTWARTEJ i ZAMKNIĘTEJ). Wskaźnik położenia regulatora momentu obrotowego może posłużyć za komunikat informujący o wystąpieniu błedu. ?? Czy tak?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search