technical release

Polish translation: Protokół odbioru technicznego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:technical release
Polish translation:Protokół odbioru technicznego
Entered by: Merix

07:03 Sep 6, 2011
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: technical release
Start of production depends on TECHNICAL RELEASE.
cookasia
Protokół odbioru technicznego
Explanation:
Kontekst jest faktycznie dość skąpy, ale przypuszczam, że może tu chodzić o "release note", protokół odbioru (technicznego), skądinąd stosowanego powszechnie przez najnowszych wykonawców realizujących duże projekty w Polsce (doświadczenie własne, poparte przez klientów własnych). Hope this helps!
Selected response from:

Merix
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Protokół odbioru technicznego
Merix
3odbiór techniczny
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odbiór techniczny


Explanation:
Na podstawie podanego kontekstu.
Przy większym kontekście odpowiedź może być inna.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 996

6 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Protokół odbioru technicznego


Explanation:
Kontekst jest faktycznie dość skąpy, ale przypuszczam, że może tu chodzić o "release note", protokół odbioru (technicznego), skądinąd stosowanego powszechnie przez najnowszych wykonawców realizujących duże projekty w Polsce (doświadczenie własne, poparte przez klientów własnych). Hope this helps!

Merix
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search