ROPS padding

Polish translation: otulina pałąka (klatki) bezpieczeństwa/antykapotażowej

20:41 Jun 17, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: ROPS padding
Bez kontekstu

Obrazowo:

http://www.dnaoffroad.com.au/catalog/product/gallery/id/1347...
Biurobob
Polish translation:otulina pałąka (klatki) bezpieczeństwa/antykapotażowej
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-06-17 22:02:19 GMT)
--------------------------------------------------

W samochodach chroni się pasażerów przed skutkami kapotażu, instalując za siedzeniami (najczęściej w kabrioletach) pałąk antykapotażowy wykonany najczęściej z wygiętej stalowej rury. Są one montowane na stałe lub wysuwane elektromechanicznie w momencie zagrożenia - https://pl.wikipedia.org/wiki/Kapotaż

-------------

Otulina Sabelt
Para niehomologowanych, piankowych otulin Sabelt na klatkę bezpieczeństwa.

Otuliny pasują na rury o średnicy około 40 mm. Długość otulin to 37 cm każda.

Piankowa osłona pokryta jest z zewnątrz welurowym poszyciem z logo producenta.

https://www.rallyshop.pl/index.php?p226176,super-oferta-otul...

-----------

Otulina klatki bezpieczeństwa IRP

Otulina została wykonana z niepalnego materiału.
Pasuje do większości klatek bezpieczeństwa.

https://inter-rally.pl/product-pol-47822-Otulina-klatki-bezp...

--------
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1otulina pałąka (klatki) bezpieczeństwa/antykapotażowej
geopiet
3otulina do rur ramy przestrzennej w systemie zabezpieczenia przed skutkami przewrócenia się pojazdu
Frank Szmulowicz, Ph. D.
Summary of reference entries provided
ROPS
Frank Szmulowicz, Ph. D.

Discussion entries: 1





  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rops padding
otulina do rur ramy przestrzennej w systemie zabezpieczenia przed skutkami przewrócenia się pojazdu


Explanation:
The cage (rama przestrzenna) is a safety requirement for vehicles that can suffer a roll over.
ROPS roll over protection system
konstrukcja zabezpieczająca przed skutkami przewrócenia się pojazdu

ccccccccc
Cross Country - prezentacja konstrukcji ramy przestrzennej samochodu rajdowego
http://www.szarbia.com/_i/artykuly/prezentacja/11.jpg
Oto konstrukcja ramy przestrzennej (kratownicy) dla samochodu rajdowego Cross Country
http://www.szarbia.com/index.php?p=art_detal&dzial=3&kat=32&...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1545

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
rops padding
otulina pałąka (klatki) bezpieczeństwa/antykapotażowej


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-06-17 22:02:19 GMT)
--------------------------------------------------

W samochodach chroni się pasażerów przed skutkami kapotażu, instalując za siedzeniami (najczęściej w kabrioletach) pałąk antykapotażowy wykonany najczęściej z wygiętej stalowej rury. Są one montowane na stałe lub wysuwane elektromechanicznie w momencie zagrożenia - https://pl.wikipedia.org/wiki/Kapotaż

-------------

Otulina Sabelt
Para niehomologowanych, piankowych otulin Sabelt na klatkę bezpieczeństwa.

Otuliny pasują na rury o średnicy około 40 mm. Długość otulin to 37 cm każda.

Piankowa osłona pokryta jest z zewnątrz welurowym poszyciem z logo producenta.

https://www.rallyshop.pl/index.php?p226176,super-oferta-otul...

-----------

Otulina klatki bezpieczeństwa IRP

Otulina została wykonana z niepalnego materiału.
Pasuje do większości klatek bezpieczeństwa.

https://inter-rally.pl/product-pol-47822-Otulina-klatki-bezp...

--------

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 414
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer
19 hrs
  -> dziękuję




Reference comments


30 mins
Reference: ROPS

Reference information:
Roll Over Protection Systems
https://www.tembo4x4-elv.com/roll-cage-rops

klatka, rama przestrzenna, samochód terenowy

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1545




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search