walk-in oven

Polish translation: piec wózkowy

09:54 Nov 9, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: walk-in oven
Jak udało mi się ustalić, chodzi o piec, do którego można wygrzewane elementy wtoczyć na wózku czy na jakiejkolwiek podstawie na kółkach (chyba że się mylę).
Adrian Liszewski
Poland
Polish translation:piec wózkowy
Explanation:
http://mistrzbranzy.pl/katalog-produktow/pokaz/Piec-wozkowy-...

http://gieldaspozywcza.pl/Oferta/Piec-piekarniczy-obrotowy-W...

https://at-ceramika.pl/piec-komorowy-wozkowy-kittec-cth-500-...

Niewykluczone, że istnieje jeszcze inne określenie.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tunelowy piec wozowy/wózkowy
Marian Krzymiński
4piec wózkowy
Andrzej Mierzejewski
3piec komorowy
Mariusz Jagodziński


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
piec komorowy


Explanation:
Obstawiałbym piec komorowy


--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2018-11-09 10:09:19 GMT)
--------------------------------------------------

Ewentualnie piec przemysłowy lub piec przemysłowy z wysuwanym trzonem, jeśli zasugerowany opis jest prawidłowy.

http://www.izo.pl/prod_pieceprzem.php


    Reference: http://www.izo.pl/prod_piece_elektr.php
Mariusz Jagodziński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
piec wózkowy


Explanation:
http://mistrzbranzy.pl/katalog-produktow/pokaz/Piec-wozkowy-...

http://gieldaspozywcza.pl/Oferta/Piec-piekarniczy-obrotowy-W...

https://at-ceramika.pl/piec-komorowy-wozkowy-kittec-cth-500-...

Niewykluczone, że istnieje jeszcze inne określenie.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 1004

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tunelowy piec wozowy/wózkowy


Explanation:
Strona internetowa poświęcona w całości takim piecom, link poniżej


    Reference: http://www.favore.pl/179370_linia-do-produkcji-pustakow-piec...
Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1270




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search