feed motor

Polish translation: silnik posuwu, silnik zwspołu posuwowego

10:34 Oct 15, 2019
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / power hydraulics
English term or phrase: feed motor
Double section PVG 32 proportional valve with led indication and proportional control PVEAs with a 25 litre spool on the feed motor and a 65 litre spool (set at 55lpm adjustable) on the cutter motor complete with integral relief valve and flow adjustment stops.

Instrukcja obsługi zasilacza hydraulicznego. Będę pytać klienta, ale może ktoś się spotkał?
Joanna Rączka
Poland
Polish translation:silnik posuwu, silnik zwspołu posuwowego
Explanation:
silnik posuwu głowicy ścinkowej ....?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2019-10-15 13:13:11 GMT)
--------------------------------------------------

Wytrzymała głowica z dobrym chwytem.

H413 jest najnowszym dodatkiem w ofercie wydajnych i precyzyjnych głowic ścinkowch John Deere. Chwyt jest efektywny nawet przy pniach o małej średnicy zapewniając wysoką jakość okrzesywania a silniki posuwu z odpowiednio dobraną mocą poprawiają wydajność cięcia. Noże okrzesujące podążają za kształtem pnia co ułatwia podawanie i umożliwia obróbkę krzywych pni. Nowe żebrowane rolki posuwu zapewniają odpowiednią przyczepność bez niszczenia pozyskanego surowca. - http://www.forexpoznan.pl/oferta/maszyny-lesne/glowice-scink...



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2019-10-15 13:13:26 GMT)
--------------------------------------------------

Charakterystyka I rozwój konstrukcji głowic harwesterowych do pozyskiwania drewna - http://forestryletters.pl/index.php/forestryletters/article/...
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Tak pasuje, zgodnie z wyjaśnieniem klienta. Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3silnik podający
Frank Szmulowicz, Ph. D.
1 +1silnik posuwu, silnik zwspołu posuwowego
geopiet


Discussion entries: 4





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
silnik podający


Explanation:
The motor "feeds" material.

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2019-10-15 10:51:38 GMT)
--------------------------------------------------

Ewentualnie, mamy silnik mechanizmu podającego, podajnika

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1723

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Paweł Janiszewski: A jak to się ma do podanego kontekstu?
49 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
silnik posuwu, silnik zwspołu posuwowego


Explanation:
silnik posuwu głowicy ścinkowej ....?

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2019-10-15 13:13:11 GMT)
--------------------------------------------------

Wytrzymała głowica z dobrym chwytem.

H413 jest najnowszym dodatkiem w ofercie wydajnych i precyzyjnych głowic ścinkowch John Deere. Chwyt jest efektywny nawet przy pniach o małej średnicy zapewniając wysoką jakość okrzesywania a silniki posuwu z odpowiednio dobraną mocą poprawiają wydajność cięcia. Noże okrzesujące podążają za kształtem pnia co ułatwia podawanie i umożliwia obróbkę krzywych pni. Nowe żebrowane rolki posuwu zapewniają odpowiednią przyczepność bez niszczenia pozyskanego surowca. - http://www.forexpoznan.pl/oferta/maszyny-lesne/glowice-scink...



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2019-10-15 13:13:26 GMT)
--------------------------------------------------

Charakterystyka I rozwój konstrukcji głowic harwesterowych do pozyskiwania drewna - http://forestryletters.pl/index.php/forestryletters/article/...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 442
Grading comment
Tak pasuje, zgodnie z wyjaśnieniem klienta. Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paweł Janiszewski: zaproponowałbym to samo
2 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search