pitch drive

Polish translation: napęd zmiany skoku łopat

09:51 Oct 14, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pitch drive
Rodzaj napędu w elektrowni wiatrowej.
Krzysztof Pedzich
Poland
Polish translation:napęd zmiany skoku łopat
Explanation:
do¶ć długie, ale o to chodzi
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4napęd zmiany skoku łopat
Andrzej Mierzejewski
3napęd łopat turbiny
Marek Daroszewski (MrMarDar)
3nizej
Michal Labedzki


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nizej


Explanation:
albo: naped lancuchowy/zebaty/z wykorzystaniem kol zebatych
albo: uklad przeniesienia takowego napedu

wg. slownika naukowo-technicznego

Michal Labedzki
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 5

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
napęd łopat turbiny


Explanation:
zgaduje totalnie, ale moze w tych linkach cos znajdziesz:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="pitch drive" wind&lr=

techniczny podaje
pitch control - sterowanie skoku, przekrecanie lopat (jako termin lotniczy)

byc moze chodzi o naped, ktory ustawia kat plata turbiny

HTH

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 303

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
napęd zmiany skoku łopat


Explanation:
do¶ć długie, ale o to chodzi

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 988
Grading comment
Dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search