vac/brush motor and PC board

Polish translation: 2 lata gwaranacji na: silnik napędu szczotki i odsysania oraz układ sterowania silnika

21:49 Oct 20, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / zamiatarka
English term or phrase: vac/brush motor and PC board
VVV upright vacuums (2 years on vac/brush motor and PC board), Designer vacuums, Predator series carpet extractors, Sidewinder 27 and 28B sweepers.
Tu już na pewno nic nie wiem :-(
bartek
Polish translation:2 lata gwaranacji na: silnik napędu szczotki i odsysania oraz układ sterowania silnika
Explanation:
trochę inaczej, niż u Rafała.
IMO w tym przypadku PC = Power Control = sterowanie silnika.
O ile ta machina ma ruchomą szczotkę, bo nie wszystkie pytania na ten temat oglądałem.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 5 mins (2004-10-21 06:55:01 GMT)
--------------------------------------------------

i jeszcze wątpliwość: jeden silnik czy dwa silniki?

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 6 mins (2004-10-21 06:56:26 GMT)
--------------------------------------------------

znaczy: silnik napędu szczotki ORAZ odsysania, albo: silnik napędu szczotki ORAZ silnik odsysania.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
o matko - muszę to skopiować, bo przerasta moje zdolności objęcia umysłem. Dzięki :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
32 lata gwaranacji na: silnik napędu szczotki i odsysania oraz układ sterowania silnika
Andrzej Mierzejewski
3(2 lata gwarancji) na silnik ssący i napęd szczotek oraz płytę główną (wbudowanego) komputera
Rafal Piotrowski


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vac/brush motor and pc board
(2 lata gwarancji) na silnik ssący i napęd szczotek oraz płytę główną (wbudowanego) komputera


Explanation:
Im więcej drinków, tym lepsza inwencja :-DDD

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2004-10-20 22:03:50 GMT)
--------------------------------------------------

chyba że \"PC\" to cosik zupełnie innego...

Rafal Piotrowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vac/brush motor and pc board
2 lata gwaranacji na: silnik napędu szczotki i odsysania oraz układ sterowania silnika


Explanation:
trochę inaczej, niż u Rafała.
IMO w tym przypadku PC = Power Control = sterowanie silnika.
O ile ta machina ma ruchomą szczotkę, bo nie wszystkie pytania na ten temat oglądałem.

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 5 mins (2004-10-21 06:55:01 GMT)
--------------------------------------------------

i jeszcze wątpliwość: jeden silnik czy dwa silniki?

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs 6 mins (2004-10-21 06:56:26 GMT)
--------------------------------------------------

znaczy: silnik napędu szczotki ORAZ odsysania, albo: silnik napędu szczotki ORAZ silnik odsysania.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 984
Grading comment
o matko - muszę to skopiować, bo przerasta moje zdolności objęcia umysłem. Dzięki :-)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search