post-audio processing

Polish translation: końcowe przetwarzanie dźwięku

02:04 Jul 14, 2009
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia / sound processing
English term or phrase: post-audio processing
tak jak tu:
http://www.softpedia.com/get/Multimedia/Audio/Audio-Plugins/...
Tomasz Poplawski
Polish translation:końcowe przetwarzanie dźwięku
Explanation:
Tak należy rozumieć termin post-processing. 'Post-audio' to dość kuriozalne potknięcie autora tekstu, bo co niby ma być 'po audio'? :)
Selected response from:

Sławomir Wolf
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wtórna obróbka/przetwarzanie dźwięku
Maciek Drobka
4końcowe przetwarzanie dźwięku
Sławomir Wolf


Discussion entries: 2





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wtórna obróbka/przetwarzanie dźwięku


Explanation:
Tak jak tutaj (choć nie dla dźwięku):
http://tinyurl.com/nbrgdf

Z rzadka występuje też angielski 'post-processing', prawdopodobnie ze względu na potrzebę zachowania jednoznaczności:
http://tinyurl.com/nkya4f

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 106

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO raczej tylko "obróbka dźwięku", bo chodzi o korekcję brzmienia (equalizer), rozszerzenie bazy stereo, itp. Zdaje się, że to jest wykonywane na cyfrowym sygnale, może dlatego jest post-...
3 hrs
  -> dziękuję

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
końcowe przetwarzanie dźwięku


Explanation:
Tak należy rozumieć termin post-processing. 'Post-audio' to dość kuriozalne potknięcie autora tekstu, bo co niby ma być 'po audio'? :)

Sławomir Wolf
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search