setting ID

Polish translation: ID ustawienia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:setting ID
Polish translation:ID ustawienia
Entered by: Polangmar

12:33 Dec 22, 2010
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Media / Multimedia
English term or phrase: setting ID
W instrukcji obsługi telewizora LED LCD/LCD

Dotyczy to dostrojenie telewizora do kanałów nadawanych drogą satelitarną.
You can change the Setting ID Info from the Setting menu.
You can Add/Delete the Setting ID from the SETUP -> Satellite DTV Setting menu.
Satellite DTV Setting
You can add or delete a satellite setting ID.

Nie wiem, czy to może być ID ustawienia.
Bardzo dziękuję za pomoc.
asia20002
Poland
ID ustawienia
Explanation:
Dałbym dosłownie.

http://tinyurl.com/2fdmrwo
http://tinyurl.com/287d54w
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję, nic więcej nie jest podane na ten temat.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3nazwa ustawienia
Andrzej Mierzejewski
4 -1ID ustawienia
Polangmar


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
ID ustawienia


Explanation:
Dałbym dosłownie.

http://tinyurl.com/2fdmrwo
http://tinyurl.com/287d54w

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 74
Grading comment
Dziękuję, nic więcej nie jest podane na ten temat.
Notes to answerer
Asker: dziękuję, z tekstu wynika, że tych ustawień może być co najmniej kilka


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  maciejm: ID is an English abbreviation, not Polish. The user of the TV does not have to know English.
71 days
  -> CD, DVD, USB - czy te skróty też należy tłumaczyć dla polskiego użytkownika? A jeśli tak, to jak? Poza tym taka czysto destruktywna krytyka po 71 dniach nie jest pomocą dla pytającej.

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
setting id
nazwa ustawienia


Explanation:
Tak proponuję na podstawie podanego kontekstu.
Przypuszczam, że symbol literowo-cyfrowy. Pytaczka zna szczegóły.

Ja bym nie stosował skrótu ID w języku polskim, bo: 1. skrót jest angielski, 2. nie istnieje obowiązek znania takich skrótów.
Jeżeli tłumaczymy, to róbmy to tak, żeby czytelnik nie musiał szukać wyjaśnień do instrukcji.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 70
Notes to answerer
Asker: Nie mam żadnych dodatkowych informacji. Może mogłoby być po prostu "ustawienie"?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search