shit shit shit

Polish translation: gówno, gówno, gówno,

11:31 Nov 17, 2015
English to Polish translations [PRO]
Media / Multimedia
English term or phrase: shit shit shit
Kontekst - hiszpański polityk skompromitował się w czasie wywiadu radiowego

https://twitter.com/Els_quatre_gats/status/64632280699361280...

Propozycje?
Bartosz Orlik
United Kingdom
Polish translation:gówno, gówno, gówno,
Explanation:
Tu tłumaczenie dosłowne jest tak bardzo na miejscu, że bardziej nie można.

--------------------------------------------------
Note added at 9 days (2015-11-26 18:09:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Zgoda! :-) Dziękuję!
Selected response from:

Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Grading comment
Prostota jednak najcenniejsza
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Ale wdepnełem (w g*wno) !
Frank Szmulowicz, Ph. D.
4gówno, gówno, gówno,
Dimitar Dimitrov
3mierzwa, mierzwa, mierzwa
Andrzej Mierzejewski
3ch*j ch*j ch*j
Adrian Liszewski


Discussion entries: 9





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ch*j ch*j ch*j


Explanation:
Nie oglądałem oryginału (czy to ten wpis na Twitterze?), ale wydaje mi się, nie ze względu na potrójne powtórzenie pasuje jedynie wyjątkowo krótkie "wyrażenie". Inna podobna opcja: "gnój gnój gnój". Ma też inny wydźwięk niż najbardziej typowe przekleństwa.

Adrian Liszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 14

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mierzwa, mierzwa, mierzwa


Explanation:
Bardziej poważna propozycja - na podstawie definicji 2 w http://sjp.pwn.pl/szukaj/mierzwa.html
Nawet trzy pierwsze litery zgadzają się z oryginałem.

Mimo wszystko, trudno zachować całkowitą powagę.
;-)

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2015-11-17 12:57:01 GMT)
--------------------------------------------------

Nawet cztery pierwsze litery...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 70

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
Ale wdepnełem (w g*wno) !


Explanation:
The g word is optional.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2015-11-18 01:31:17 GMT)
--------------------------------------------------

Poprawnie powinno być Ale wdepnąłem!

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato: wdepnąłem
1 hr
  -> Dziękuję legato i przepraszam za literówkę.

agree  mike23: Ha ha. To niezłe.
3 hrs
  -> Dziękuję Michale.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gówno, gówno, gówno,


Explanation:
Tu tłumaczenie dosłowne jest tak bardzo na miejscu, że bardziej nie można.

--------------------------------------------------
Note added at 9 days (2015-11-26 18:09:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Zgoda! :-) Dziękuję!

Dimitar Dimitrov
Bulgaria
Works in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Prostota jednak najcenniejsza




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search