PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

CCTV disc

Polish translation: nośnik (rejestratora) monitoringu CCTV

00:51 Jun 26, 2016
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Media / Multimedia
English term or phrase: CCTV disc
She handed me one CCTV disc and wanted to have it converted into DVD viewable format.
Robert Adamowicz
United Kingdom
Polish translation:nośnik (rejestratora) monitoringu CCTV
Explanation:
.
Selected response from:

geopiet
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Rejestratory cyfrowe DVR (w cyfrowym formacie na dysku twardym)
Erzsébet Czopyk
2 +1nośnik (rejestratora) monitoringu CCTV
geopiet


Discussion entries: 16





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
cctv disc
Rejestratory cyfrowe DVR (w cyfrowym formacie na dysku twardym)


Explanation:
Closed Circuit Television (CCTV)
http://demux.co.uk/blog/cctv-video-evidence-converted-dvd-vi...

Jak konwertować pliki wideo VHS na DVD lub MP4 - Yac
www.yac.mx/pl/pc...video/how-convert-vhs-videos-dvd-or-mp4....
Chcesz zachować kilka starych kaset VHS wideo dla potomności? ... Taśmy VHS ... środków zeskanowania nagrania VHS i ewentualnie nagrania go na płytę DVD. ... użyć narzędzia konwerter wideo, takich jak hamulec ręczny lub Any Video ...

http://resource.boschsecurity.com/documents/Commercial_Broch...
Łatwa konserwacja
Do zestawu można dołączyć płytę wykrywania sygnału pilotażowego oraz
opcjonalną kontrolkę stanu (widoczna na obramowaniu ażurowej osłony głośnika
sufitowego). W konstrukcji przewidziano również miejsce na zamontowanie
opcjonalnej płyty nadzoru, unikalnego rozwiązania firmy Bosch ułatwiającego
wykonywanie zaawansowanych czynności konserwacyjnych.

Pomoc : Zapis obrazu i dźwięku w systemach CCTV - Kamery.pl
www.kamery.pl › Pomoc
Pomoc techniczna: Zapis obrazu i dźwięku w systemach CCTV : Telewizja ... rejestrują dane audio/wideo za pomocą tzw. rejestratorów cyfrowych, które całkowicie wyparły ... DVD) oraz rejestratory w postaci kart komputerowych DVR, które instaluje się na platformie odpowiednio skonfigurowanych komputerów klasy PC.

Karty DVR GeoVision
www.geovision.pl/produkty/wszystkie-karty-dvr.../index.html
Karta DVR GV 600/4 firmy Geovision obsługuje 4 kanały wideo (analogowe), jeden ... GV-4008 firmy Geovision to najwyższej jakości karta komputerowa DVR, ...


DVR (DIGITAL VIDEO RECORDER)
BCS-DVR0804Q II / BCS-0804HF-L rejestrator cyfrowy DVR 8 ...
www.sklep-bcs.pl › rejestratory › 8 kanałowe
Do zapisu używany jest najlepszy dla rejestratorów cyfrowych format ... nawet 4 dysków twardych SATA lub 3 HDD + 1 CD/DVD/Blu-ray, dodatkowo po ... Rejestrator cyfrowy z funkcją LAN jest doskonałym, nowoczesnym urządzeniem cyfrowym do monitoringu ... System obsługuje jednocześnie port analogowy i port VGA.

Rejestratory cyfrowe DVR, Monitoring analogowy, Telewizja ... - Fonex.pl
https://www.fonex.pl/kategorie/rejestratory-cyfrowe-dvr-44.h...
Rejestratory cyfrowe DVR - w sklepie internetowym. ... ze względów ekonomicznych (pojemność zapisu na twardych dyskach), istnieje możliwość gęściejszego ...

Rejestrator cyfrowy DVR 8 kanałowy BCS-DVR0802Q-II ...
www.tvprzemyslowa.pl/rejestrator-cyfrowy-dvr-8-kanalowy-bcs...
Rejestrator 8 kanałowy, kompresja H.264, PENTAPLEX, prędkość zapisu: do 25 ... nagrywania: Główny Strumień: Kamery analogowe: D1@25kl/s, CIF@25kl/s ... 2 x USB 2.0, dysk twardy: 2 x SATA, Max 8TB HDD, system operacyjny LINUX, ... LAN jest doskonałym, nowoczesnym urządzeniem cyfrowym do monitoringu ...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2016-06-26 01:53:52 GMT)
--------------------------------------------------

Rejestrator cyfrowy DVR
Zapis obrazu i dźwięku w systemach CCTV
Na przestrzeni lat sposoby zapisu obrazu i dźwięku w systemach telewizji przemysłowej CCTV ulegały zmianom. Początkowo do zapisu obrazu i dźwięku w instalacjach CCTV wykorzystywano magnetowidy poklatkowe, które rejestrowały dane na nośnikach w postaci kaset VHS. Szybko jednak okazało się, że taki sposób zapisu danych wideo jest nie tylko mało wygodny, ponieważ nie pozwala na szybkie odnajdywanie konkretnych nagrań, ale także stosunkowo drogi, ponieważ w systemach ciągłej rejestracji wymaga częstej wymiany kaset VHS. Obecnie praktycznie wszystkie standardowe systemy monitoringu rejestrują dane audio/wideo za pomocą tzw. rejestratorów cyfrowych, które całkowicie wyparły urządzeń starszej generacji w postaci magnetowidów poklatkowych.

Dostępne w handlu rejestratory cyfrowe możemy najprościej podzielić na dwie grupy produktów, mianowicie: rejestratory cyfrowe w postaci samodzielnych urządzeń (z wyglądu przypominające standardowe odtwarzacze DVD) oraz rejestratory w postaci kart komputerowych DVR, które instaluje się na platformie odpowiednio skonfigurowanych komputerów klasy PC. Niezależnie od tego z którą grupą produktów mamy do czynienia, w każdym przypadku zapewnia ona zdecydowanie większą funkcjonalność niż przestarzałe magnetowidy poklatkowe.
http://www.kamery.pl/pomoc/zapis-obrazu-i-dzwieku-w-systemac...

Erzsébet Czopyk
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Crannmer: Nie uważam za prawdopodobne, że wydany został rejestrator cyfrowy.//Nie karta. Po prostu zwykła płyta CD lub DVD z nagraniem z rejestratora.
6 hrs
  -> karta/płyta komputerowa DVR. "Just an ordinary CD or DVD???" In CCTV??? in 2016?

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
cctv disc
nośnik (rejestratora) monitoringu CCTV


Explanation:
.

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: Tu po prostu: płyta z nagraniem z monitoringu
3 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search