bidirectional systoles

Polish translation: kompleksy QRS o różnym kierunku/różnej osi elektrycznej

13:25 Jul 24, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
English term or phrase: bidirectional systoles
Monitor medyczny
maciejm
Poland
Polish translation:kompleksy QRS o różnym kierunku/różnej osi elektrycznej
Explanation:
nie ma skurczów dwukierunkowych, to jest skrót myślowy, bo monitor nie pokazuje skurczów, tylko EKG, zatem to poszczególne załamki (z reguły największe) mają różny kierunek (oś elektryczną)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2008-07-24 14:05:44 GMT)
--------------------------------------------------

ew. różnokształtne zespoły QRS
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Dzięki,

M
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3skurcze dwukierunkowe
SabinaT
2kompleksy QRS o różnym kierunku/różnej osi elektrycznej
Piotr Sawiec


  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skurcze dwukierunkowe


Explanation:
występuje np. w http://www.almamedia.com.pl/pliki/PPK/2002/4/PPK_2002_4_367....

SabinaT
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

33 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
kompleksy QRS o różnym kierunku/różnej osi elektrycznej


Explanation:
nie ma skurczów dwukierunkowych, to jest skrót myślowy, bo monitor nie pokazuje skurczów, tylko EKG, zatem to poszczególne załamki (z reguły największe) mają różny kierunek (oś elektryczną)

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2008-07-24 14:05:44 GMT)
--------------------------------------------------

ew. różnokształtne zespoły QRS

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 103
Grading comment
Dzięki,

M




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search