sense of being flattened

Polish translation: uczucie/poczucie niemocy

16:18 Apr 16, 2005
English to Polish translations [Non-PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: sense of being flattened
Fragment tekstu naukowego o skutkach ubocznych leczenia antypsychotykami - "ogólnego padania na pysk" tam nie wpiszę. Pomóżcie!
Izabela Szczypka
Spain
Polish translation:uczucie/poczucie niemocy
Explanation:
może tak?

Klub CIO - Stres nasz powszechny
... Uczucie niemocy, nie panowania nad sprawami 8. Świadomość, że cokolwiek by
się nie zrobiło, to i tak coś tam nawali 9. Świadomość, że jak już nawali, ...
www.cxo.pl/klubCIO/news/62462.html

FUNDACJA KIDPROTECT - internet, dzieci, bezpieczeństwo, pedofilia ...
... W poszukiwaniu jakiegoś natychmiastowego rozwiązania, które wynagrodzi poczucie
niemocy, powstają fantazje mające charakter kompensacyjny. ...
www.kidprotect.pl/index.php?module=3&item=39

ew. apatia, marazm
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dzięki. Ta niemoc mi się podoba. Poszło do klienta z "uczuciem zmęczenia", bo termin ...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4uczucie/poczucie niemocy
Marek Daroszewski (MrMarDar)
3 +1uczucie osłabienia/zmęczenia
Joanna Borowska
3uczucie, jakby uszło z człowieka powietrze
Maciej Spiewak


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uczucie, jakby uszło z człowieka powietrze


Explanation:
ms

Maciej Spiewak
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
uczucie osłabienia/zmęczenia


Explanation:
może w ten sposób?

Joanna Borowska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*: wyczerpania
1 min
  -> dzięki :o)

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uczucie/poczucie niemocy


Explanation:
może tak?

Klub CIO - Stres nasz powszechny
... Uczucie niemocy, nie panowania nad sprawami 8. Świadomość, że cokolwiek by
się nie zrobiło, to i tak coś tam nawali 9. Świadomość, że jak już nawali, ...
www.cxo.pl/klubCIO/news/62462.html

FUNDACJA KIDPROTECT - internet, dzieci, bezpieczeństwo, pedofilia ...
... W poszukiwaniu jakiegoś natychmiastowego rozwiązania, które wynagrodzi poczucie
niemocy, powstają fantazje mające charakter kompensacyjny. ...
www.kidprotect.pl/index.php?module=3&item=39

ew. apatia, marazm

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 135
Grading comment
Dzięki. Ta niemoc mi się podoba. Poszło do klienta z "uczuciem zmęczenia", bo termin ...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search