toxic-confusional states

Polish translation: objawy toksyczno¶ci przebiegaj±ce ze spl±taniem

20:27 Aug 9, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / psychiatria
English term or phrase: toxic-confusional states
jako działanie niepoż±dane neuroleptyków, bez opisu, tylko termin
Piotr Sawiec
Polish translation:objawy toksyczno¶ci przebiegaj±ce ze spl±taniem
Explanation:
Wydaje mi się, że należy to rozumieć jako toxic+confusional states, zatrucie poł±czone ze spl±taniem.
Selected response from:

OTMed (X)
Poland
Grading comment
dziękuję, wygl±da na to, że utartego terminu nie ma, dałem spl±tanie wywołane zatruciem, sugestia bardzo mi pomogła
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3objawy toksyczno¶ci przebiegaj±ce ze spl±taniem
OTMed (X)
1stany splątania świadomości spowodowane toksycznym działaniem neuroleptyku
DarekS


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
stany splątania świadomości spowodowane toksycznym działaniem neuroleptyku


Explanation:
confusional states to stany splątania świadomości według leksykonii.


DarekS
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 70

39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
objawy toksyczno¶ci przebiegaj±ce ze spl±taniem


Explanation:
Wydaje mi się, że należy to rozumieć jako toxic+confusional states, zatrucie poł±czone ze spl±taniem.

OTMed (X)
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497
Grading comment
dziękuję, wygl±da na to, że utartego terminu nie ma, dałem spl±tanie wywołane zatruciem, sugestia bardzo mi pomogła




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search