aborted lesions

Polish translation: poronna postać wykwitów

16:47 Nov 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Herpes simplex/opryszczka wargowa
English term or phrase: aborted lesions
The evolution of prodromal symptoms to aborted lesions.
Tomasz Kucmin
Polish translation:poronna postać wykwitów
Explanation:
Prawdopodobnie chodzi o zmiany chorobowe/wykwity, których rozwój zatrzymano dzięki leczeniu, w tekście prawdopodobnie jest mowa o opryszczce (?).

Zob. tutaj
www.herpeschannel.nl/joomla/index.php?option=com_content&ta...

Być może dermatolodzy mają bardziej zwarte określenie. W zdaniu można by to tłumaczyć jako np. rozwój objawów prodromalnych do etapu poronnych postaci wykwitów/pęcherzyków.


Selected response from:

OTMed (X)
Poland
Grading comment
Dzięki za pomoc

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zatrzymania zmian
Maja Źróbecka, MITI
3poronna postać wykwitów
OTMed (X)


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zatrzymania zmian


Explanation:
Podreczny slownik medyczny P. Slomski
lesions mozna takze przetlumaczyc jako "schorzenie"

Maja Źróbecka, MITI
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 58

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poronna postać wykwitów


Explanation:
Prawdopodobnie chodzi o zmiany chorobowe/wykwity, których rozwój zatrzymano dzięki leczeniu, w tekście prawdopodobnie jest mowa o opryszczce (?).

Zob. tutaj
www.herpeschannel.nl/joomla/index.php?option=com_content&ta...

Być może dermatolodzy mają bardziej zwarte określenie. W zdaniu można by to tłumaczyć jako np. rozwój objawów prodromalnych do etapu poronnych postaci wykwitów/pęcherzyków.




OTMed (X)
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497
Grading comment
Dzięki za pomoc




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search