nonedematous weight loss

Polish translation: utrata bezobrzęgowej masy (ciała)

13:26 Nov 6, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / clinical trials
English term or phrase: nonedematous weight loss
rozumiem poszczególne słowa - ale nie wiem jak całość ładnie przetłumaczyć
Iwona Gajko
Polish translation:utrata bezobrzęgowej masy (ciała)
Explanation:
imho

--------------------------------------------------
Note added at   8 godz. (2008-11-06 22:04:29 GMT)
--------------------------------------------------

BEZOBRZĘKOWEJ oczywiście
Selected response from:

pikador
Poland
Grading comment
zastosowałam takie sformułowanie - nie wiem, czy zleceniodawca je zaakceptował, ale mnie się podobało. Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3utrata wagi nie wynikajaca z odwodnienia (ustapienia obrzekow)
Bubz
2 +1utrata bezobrzęgowej masy (ciała)
pikador


Discussion entries: 1





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
utrata bezobrzęgowej masy (ciała)


Explanation:
imho

--------------------------------------------------
Note added at   8 godz. (2008-11-06 22:04:29 GMT)
--------------------------------------------------

BEZOBRZĘKOWEJ oczywiście


    Reference: http://www.new.termedia.pl/showpdf.php?article_id=7990&filen...
pikador
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
zastosowałam takie sformułowanie - nie wiem, czy zleceniodawca je zaakceptował, ale mnie się podobało. Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  redoktor: słowo może nie za piękne, ale zrozumiałe i co ważniejsze używane
12 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
utrata wagi nie wynikajaca z odwodnienia (ustapienia obrzekow)


Explanation:
nonedematous - not swollen; without edema

czyli utrata masy ciala (a nie wody w ciele)

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-11-06 22:11:32 GMT)
--------------------------------------------------

utrata 'masy ciala' z przyczyn innych niz ustapienie obrzekow

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2008-11-06 22:18:31 GMT)
--------------------------------------------------

Utrata wagi moze byc spowodowana utrata masy ciala lub ustapieniem obrzekow.
Wiec moze wystarczy samo "utrata masy ciala"


    Reference: http://medical-dictionary.thefreedictionary.com/nonedematous
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 163




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search