doing the right thing

Polish translation: być w porządku

21:30 Jul 8, 2009
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Medical (general)
English term or phrase: doing the right thing
We all need to do the right thing for each other.

Niby proste, ale jakiś przyciężkawy dzisiaj dzień mam. Parę rzeczy mi się wymyśliło, ale nie jestem z nich do końca zadowolona, mam nadzieję, że coś wyniknie z kudozowej burzy mózgów...
Joanna Wachowiak-Finlaison
United States
Polish translation:być w porządku
Explanation:
wobec siebie nawzajem
Selected response from:

Adam Łobatiuk
Poland
Grading comment
Przepraszam, że tak późno:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5w slusznej sprawie
fen187
5wypelniac dobrze co do nas nalezy / byc fair
Anna Krol Banda
4robić to co do nas należy, postępować zgodnie z sumieniem ? choć to może za daleko idące tłumaczenie
Dagmara29
3działać z korzyścią dla siebie nawzajem
asia20002
3być w porządku
Adam Łobatiuk
3dbać o siebie
*eva*
3zrobić swoje
Stanislaw Czech, MCIL


Discussion entries: 4





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zrobić swoje


Explanation:
W domyśle spełnić swoją powinność.

Stanislaw Czech, MCIL
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
być w porządku


Explanation:
wobec siebie nawzajem

Adam Łobatiuk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Przepraszam, że tak późno:)

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dbać o siebie


Explanation:
musimy dbać o siebie nawzajem

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2009-07-08 21:46:47 GMT)
--------------------------------------------------

albo: musimy nawzajem się wspierać

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
wypelniac dobrze co do nas nalezy / byc fair


Explanation:
1.Wszystko co do nas nalezy to dobre, rzetelne wypelnianie naszych powinnosci, zobowiazan wobec siebie nawzajem (zaczerpnelam inspiracje z wymienionych powyzej propozycji Pana Stanislawa i Pana Adama; ufam, ze piszac O TYM uczciwie nie bede posadzona o plagiat i kopiowanie cudzych pomyslow, BARDZO DZIEKUJE ZA INSPIRACJE)
2.Wszystko co mamy czynic to byc fair do siebie nawzajem
/wersja ''zangielszczona'' , ale wedlug mnie dobrze brzmi/

Anna Krol Banda
Specializes in field
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Agata Aleksandra Pawłowska: "wypełniać dobrze co do nas należy" - to sformułowanie "zgrzyta" językowo. Można "dobrze wypełniać (swoje) obowiązki, powinność itp" lub "robić to, co do nas należy".
12 hrs
  -> dziekuje za komentarz, przyjmuje krytyke, faktycznie nie jest to najzgrabniejsze tlumaczenie

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
robić to co do nas należy, postępować zgodnie z sumieniem ? choć to może za daleko idące tłumaczenie


Explanation:
Ufam,że moja wersja przypadnie do gustu. Pozdrawiam!

Dagmara29
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
w slusznej sprawie


Explanation:
Spike Lee nakrecil taki film o tytule "Do the right thing".Tytul zostal przetlumaczony wlasnie jako "W slusznej sprawie".

fen187
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Ale jak to się ma do kontekstu Pytającej???
7 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
działać z korzyścią dla siebie nawzajem


Explanation:
może tak

asia20002
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search