intracranial pressure (ICP) bolt

Polish translation: śruba mocująca czujnik do monitorowania ciśnienia wewnątrzczaszkowego (podtwardówkowo)

05:41 Jun 6, 2011
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Neurologia
English term or phrase: intracranial pressure (ICP) bolt
He was intubated and ventilated and transferred to the General Hospital in....where he was admitted to the ICU. An **intracranial pressure (ICP) bolt** was surgically inserted.
Malgorzata Augustyn
Poland
Polish translation:śruba mocująca czujnik do monitorowania ciśnienia wewnątrzczaszkowego (podtwardówkowo)
Explanation:
w slangu pewnie krótkie nazwy są, ale krótkiej nazwy nie znam i nie wymyślę
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
Dziękuję, przydało się!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1śruba mocująca czujnik do monitorowania ciśnienia wewnątrzczaszkowego (podtwardówkowo)
Piotr Sawiec
3 -2czujnik śródmózgowia ze śrubą mocującą "bolt"
lemmebe


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -2
intracranial pressure (icp) bolt
czujnik śródmózgowia ze śrubą mocującą "bolt"


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.hospital.com.pl/pliki_z/zam_530/zalacznik_nr_1_pr...
lemmebe
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Piotr Sawiec: naprawdę masz 3 confidence? A jakiekolwiek pojęcie o temacie?
10 hrs

disagree  Polangmar: Ta śruba mocuje czujnik, a nie "bolt" (co znaczyłoby, że śruba mocuje śrubę). || śruba mocująca TYPU "bolt" to jak samochód TYPU "car"
15 hrs
  -> faktycznie, mogłem sprecyzować, że chodzi o śrubę mocującą TYPU "bolt"

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
intracranial pressure (icp) bolt
śruba mocująca czujnik do monitorowania ciśnienia wewnątrzczaszkowego (podtwardówkowo)


Explanation:
w slangu pewnie krótkie nazwy są, ale krótkiej nazwy nie znam i nie wymyślę

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1189
Grading comment
Dziękuję, przydało się!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar
4 hrs

neutral  Hanna Burdon: To chyba nazwa samego czujnika, nie śruby mocującej? "The ICP monitoring device (ICP bolt) is inserted in a short procedure while your child is under a general anaesthetic." (Link już się nie zmieści. :))
244 days
  -> Haniu, jakiś tam research robiłem wtedy, teraz już sobie dam spokój, ale raczej chodziło o coś do mocowania.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search