simple analgesia

Polish translation: proste analgetyki

15:35 Jul 14, 2017
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general) / PsA
English term or phrase: simple analgesia
zalecenia dot. leczenia ŁZS - physiotherapy, simple analgesia
Barbara S21
Poland
Polish translation:proste analgetyki
Explanation:
Jest o tym mowa np. tu: https://www.termedia.pl/f/f/21b0ff344e0e3feccbd6cc355b4acdcf...
Selected response from:

Marta_Bdag
Turkey
Grading comment
Dziękuję bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1proste analgetyki
Marta_Bdag
1znieczulenie proste
Jacek Kloskowski


Discussion entries: 1





  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
proste analgetyki


Explanation:
Jest o tym mowa np. tu: https://www.termedia.pl/f/f/21b0ff344e0e3feccbd6cc355b4acdcf...

Marta_Bdag
Turkey
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję bardzo!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcin Pustkowski: W tym kontskście tak.
1 hr

5 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
znieczulenie proste


Explanation:
Minimalna sedacja
Ta metoda znieczulenia polega na podaniu środka uspakajającego dożylnie lub domięśniowo. Celem aplikacji leku jest złagodzenie napięcia emocjonalnego, które towarzyszyć może poddaniu się zabiegowi. Efektem minimalnej sedacji jest lepsza tolerancja badania i większy komfort Pacjenta.
Głębsza sedacja z anelgezją
Takie znieczulenie polega na podaniu środka uspakajającego i leku przeciwbólowego oraz przeciwwymiotnego dożylnie lub domięśniowo. Ten rodzaj znieczulenia stosowany jest najczęściej w kolonoskopii, ale także przy badaniu gastroskopem. Łagodzi napięcie związane z poddaniem się badaniu, znacznie zmniejsza lub eliminuje odczuwanie dolegliwości bólowych oraz odruchu wymiotnego i znacznie poprawia komfort Pacjenta, co skutkuje ułatwieniem przeprowadzenia badania.
Minimalną sedację oraz głębszą sedację z anelgezją nazwaliśmy "znieczuleniem prostym".

http://www.gastrologia.bialystok.pl/oferta/znieczulenie

Jacek Kloskowski
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 89




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search