micro and macro molecular sizes of hyaluronic acid

Polish translation: mnogość różnych wielkości mikro- i makrocząsteczek kwasu hialuronowego

12:41 Sep 2, 2019
English to Polish translations [PRO]
Medical (general) / Cosmetics
English term or phrase: micro and macro molecular sizes of hyaluronic acid
1,000 sizes of micro and macro molecular sizes of hyaluronic acid deliver thirst-quenching hydration to recharge dry skin
- nie rozumiem sensu zdania
Portable
Polish translation:mnogość różnych wielkości mikro- i makrocząsteczek kwasu hialuronowego
Explanation:
duża różnorodność wielkości...

Dosłownie: tysiąc różnych wielkości...

Ta różnorodność podobno jest ważna:
https://newlookscosmetics.com/blog-jak-wybrac-kosmetyki-z-kw...
Selected response from:

Robert Foltyn
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1mnogość różnych wielkości mikro- i makrocząsteczek kwasu hialuronowego
Robert Foltyn
3tysiące rozmiarów cząsteczek kwasu hialuronowego, obejmujące zakres od mikro- do makrocząsteczek
Frank Szmulowicz, Ph. D.
3tysiące razy mniejsze niż mikro- i makrocząsteczki (ten) kwas hialuronowy jest...
Marcin Pustkowski


Discussion entries: 3





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tysiące razy mniejsze niż mikro- i makrocząsteczki (ten) kwas hialuronowy jest...


Explanation:
Moim zdaniem chodzi o tzw nanocząsteczki kwasu hialuronowego, który jest polimerem i może być makro- mikrocząsteczką, czyli o wymiarach rzedu tysięcy razy większych niż nanocząsteczki. Zdanie rzeczywiście nieciekawie zbudowane, ale - bez szerszego kontekstu - chodzi moim zdaniem o nanocząsteczki.

Marcin Pustkowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1264

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mnogość różnych wielkości mikro- i makrocząsteczek kwasu hialuronowego


Explanation:
duża różnorodność wielkości...

Dosłownie: tysiąc różnych wielkości...

Ta różnorodność podobno jest ważna:
https://newlookscosmetics.com/blog-jak-wybrac-kosmetyki-z-kw...

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 423

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
34 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tysiące rozmiarów cząsteczek kwasu hialuronowego, obejmujące zakres od mikro- do makrocząsteczek


Explanation:
Propozycja.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1658




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search