the germ cells

Polish translation: komórki generatywne

11:02 Oct 14, 2004
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: the germ cells
...the germ cells that produce eggs and sperm
melon
Polish translation:komórki generatywne
Explanation:
płciowe komórki macierzyste
tutaj raczej chodzi o te komórki, z których gamety (komórki rozrodcze) dopiero powstają a nie o same gamety czyli plemniki / komórki jajowe
Selected response from:

Szymon Cegielka
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2komórki generatywne
Szymon Cegielka
3komórki rozrodcze
awdotia


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
komórki rozrodcze


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 4 mins (2004-10-14 11:06:55 GMT)
--------------------------------------------------

MedArt - Ośrodek Diagnostyki i Leczenia Niepłodności
... GAMETA - męska lub żeńska komórka rozrodcza (plemnik i komórka jajowa);
GONADY ... PLEMNIK - męska komórka rozrodcza; POCZĘCIE ...
www.medart.pl/slownik.htm - 16k

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 23

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
komórki generatywne


Explanation:
płciowe komórki macierzyste
tutaj raczej chodzi o te komórki, z których gamety (komórki rozrodcze) dopiero powstają a nie o same gamety czyli plemniki / komórki jajowe


Szymon Cegielka
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 117

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  vladex: jeszcze można spojrzeć na to: http://www.proz.com/kudoz/794291
9 mins
  -> jak najbardziej :)

agree  Jakub Szacki
10 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search