Paperwork Reduction Act Statement

Polish translation: oświadczenie dotyczące ustawy o ograniczaniu biurokracji

10:40 Apr 5, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Paperwork Reduction Act Statement
Paperwork Reduction Act Statement — This information collection meets the requirements of 44 U.S.C. § 3507.
nnowak (X)
Polish translation:oświadczenie dotyczące ustawy o ograniczaniu biurokracji
Explanation:
tak to brzmi na "oficjalnym" tłumaczeniu ze strony ambasady usa w polsce http://warsaw.usembassy.gov/poland/img/assets/5816/pko_bp.pd...

Ten zbiór informacji spełnia wymagania 44 Kodeksu USA § 3507, zgodnie z poprawkami w części 2 Ustawy o
ograniczaniu biurokracji (Paperwork Reduction Act) z roku 1995. Nie trzeba odpowiadać na pytania, o ile ważny numer
kontrolny Biura ds. Zarządzania i Budżetu (Office of Management and Budget) nie figuruje na formularzu. Szacujemy, że
na przeczytanie instrukcji, zebranie informacji i udzielenie odpowiedzi potrzeba ok. 5 minut. Uwagi na temat szacowanego
czasu wypełniania można wysyłać na adres: SSA, 1338 Annex Building, Baltimore, MD 21235-0001.

IMHO jednak lepiej powiedzieć "klauzula dot. ustawy o ograniczaniu biurokracji" z oryginałem ang. w nawiasach
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1oświadczenie dotyczące ustawy o ograniczaniu biurokracji
Marek Daroszewski (MrMarDar)
3przepisy / postanowienia / założenia Ustawy o Ograniczeniu Biurokracji
ZenonStyczyrz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
paperwork reduction act statement
przepisy / postanowienia / założenia Ustawy o Ograniczeniu Biurokracji


Explanation:
Problemem jest słowo 'statement' w tym kontekście

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 95

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): w tym wypadku to nie przepisy, a urzędowa formułka wymagana przez ww ustawę określającą czas potrzebny na wypełnienie formularza
6 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
paperwork reduction act statement
oświadczenie dotyczące ustawy o ograniczaniu biurokracji


Explanation:
tak to brzmi na "oficjalnym" tłumaczeniu ze strony ambasady usa w polsce http://warsaw.usembassy.gov/poland/img/assets/5816/pko_bp.pd...

Ten zbiór informacji spełnia wymagania 44 Kodeksu USA § 3507, zgodnie z poprawkami w części 2 Ustawy o
ograniczaniu biurokracji (Paperwork Reduction Act) z roku 1995. Nie trzeba odpowiadać na pytania, o ile ważny numer
kontrolny Biura ds. Zarządzania i Budżetu (Office of Management and Budget) nie figuruje na formularzu. Szacujemy, że
na przeczytanie instrukcji, zebranie informacji i udzielenie odpowiedzi potrzeba ok. 5 minut. Uwagi na temat szacowanego
czasu wypełniania można wysyłać na adres: SSA, 1338 Annex Building, Baltimore, MD 21235-0001.

IMHO jednak lepiej powiedzieć "klauzula dot. ustawy o ograniczaniu biurokracji" z oryginałem ang. w nawiasach

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 135
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: A dzięki :)
4365 days
  -> A proszszsz... :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search