glycemic response

Polish translation: reaktywna glikemia

09:09 Apr 12, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: glycemic response
XXX has been shown to lower glycemic response and improve digestive health
maciejm
Poland
Polish translation:reaktywna glikemia
Explanation:
...wWykazano zmniejszenie reaktywnej glikemii...
Myślę, że chodzi o zmniejszenie reakcji polegającej na wzroście stęż. glukozy pod wpływem stymulacji (dietetycznej, farmakol. etc).
Selected response from:

OTMed (X)
Poland
Grading comment
Dziękuję za obie odpowiedzi, szkoda,że nie można dzielić punktów.
M
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4reaktywna glikemia
OTMed (X)
1 +1odpowiedź glikemiczna
Teresa Jaczewska


Discussion entries: 1





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reaktywna glikemia


Explanation:
...wWykazano zmniejszenie reaktywnej glikemii...
Myślę, że chodzi o zmniejszenie reakcji polegającej na wzroście stęż. glukozy pod wpływem stymulacji (dietetycznej, farmakol. etc).

OTMed (X)
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2497
Grading comment
Dziękuję za obie odpowiedzi, szkoda,że nie można dzielić punktów.
M

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Michal Labedzki: i ta reakcja nazywa sie odpowiedzią glikemiczną
7 hrs
  -> Przepraszam, gdzie się tak nazywa poza stronami dobradieta.pl (przy całym szacunku)? Jeśli mam być szczery to odpowiedź glikemiczna brzmi dla mnie jak nienajzręczniejsza kalka.

40 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
odpowiedź glikemiczna


Explanation:
Może o to chodzi....
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=odpowiedzi glikemicznej&...

http://www.dobradieta.pl/forum/archiwa/ilo-spoywanych-wglowo...



Teresa Jaczewska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 68

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michal Labedzki
7 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search