ephedra-free

Polish translation: nie zawierający efedryny

08:25 Apr 22, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: ephedra-free
These ephedra-free, caffeine-free herbal supplements help you to lose weight without dangerous stimulants.
nnowak (X)
Polish translation:nie zawierający efedryny
Explanation:
UNIVERSAL, ODŻYWKI UNIVERSAL, Odżywki białkowe UNIVERSAL ...
... Kapsułki ThermoGreen to pierwszy klinicznie sprawdzony i nie zawierający
efedryny termogeniczny spalacz tłuszczu na świecie. ...
www.twojakulturystyka.pl/ sklep.php?kat=&firma=23&L=20&L1=20&sort= - 53k - Kopia - Podobne strony
Selected response from:

awdotia
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3bez efedryny
Marek Daroszewski (MrMarDar)
3nie zawierający efedryny
awdotia


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nie zawierający efedryny


Explanation:
UNIVERSAL, ODŻYWKI UNIVERSAL, Odżywki białkowe UNIVERSAL ...
... Kapsułki ThermoGreen to pierwszy klinicznie sprawdzony i nie zawierający
efedryny termogeniczny spalacz tłuszczu na świecie. ...
www.twojakulturystyka.pl/ sklep.php?kat=&firma=23&L=20&L1=20&sort= - 53k - Kopia - Podobne strony

awdotia
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję.

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bez efedryny


Explanation:
to może tak?
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="bez efedryny"&lr=

termogennych związków działających synergistycznie, wywołując bezprecedensowe
rezultaty w postaci spalonego tłuszczu- wszystko to bez efedryny! ...
www.thermal.pl/spalacze-clenbutical.htm

bez efedryny i kofeiny lub (supplements) pozbawione efedryny i kofeiny

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 59




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search