peduncular neoformation

Polish translation: uszypułowane guzy (nowotworowe)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:peduncular neoformation
Polish translation:uszypułowane guzy (nowotworowe)
Entered by: Maciej Andrzejczak

09:47 Jul 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / diatermia chirurgiczna
English term or phrase: peduncular neoformation
pisane przez Włochów po angielsku

Tabela schorzeń dotyczy schorzeń leczonych za pomocą diatermii chirurgicznej. Jest to diatermia do chwili obecnej nie spotykana na naszym rynku. Ma częstotliwość wyższą niż typowe diatermie chirurgiczne i inne tryby pracy
Maciej Andrzejczak
Poland
tworzenie uszypułowanych nowotworów
Explanation:
To dosłowna wersja, średnio prawdopodobna z merytorycznego/praktycznego punktu widzenia.
Może bezpieczniej byłoby coś w stylu nowotworzenie uszypułowanych struktur?
Selected response from:

OTMed (X)
Poland
Grading comment
dziękuję obu odpowiadającym
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1tworzenie uszypułowanych nowotworów
OTMed (X)
2polipy nowotworowe
Piotr Sawiec


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tworzenie uszypułowanych nowotworów


Explanation:
To dosłowna wersja, średnio prawdopodobna z merytorycznego/praktycznego punktu widzenia.
Może bezpieczniej byłoby coś w stylu nowotworzenie uszypułowanych struktur?

OTMed (X)
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 235
Grading comment
dziękuję obu odpowiadającym

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  redoktor: albo po prostu uszypułowane guzy (nowotworowe)
37 mins
  -> Racja. Guz tu jest lepszy niż nowotwór.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
polipy nowotworowe


Explanation:
nie do końca w 100% zgodne, ale pisali Włosi. Nie kazdy polip jest uszypulowany oczywiście. Ew. uszypułowane polipy nowotworowe

Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search