groups for discussing medications

Polish translation: grupowe dyskusje na temat leczenia farmakologicznego

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:groups for discussing medications
Polish translation:grupowe dyskusje na temat leczenia farmakologicznego
Entered by: Polangmar

14:10 Nov 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Medical: Health Care / psychiatry/ pharmacotherapy
English term or phrase: groups for discussing medications
Starting medications is easier in the inpatient setting than in the outpatient setting for several reasons.(...)
Often there are groups for discussing medications; many patients are taking medication, so individual patients do not feel singled out.

Są takowe grupy/ spotkania w polskich szpitalach? Mają jakąś swoją ustaloną nazwę?
Allda
grupowe dyskusje na temat leków/leczenia farmakologicznego
Explanation:
Often there are groups for discussing medications - Często odbywają się / mają miejsce / grupowe dyskusje na temat leków/leczenia farmakologicznego

Też mi się wydaje, że nie ma takich formalnych grup, więc tak bym to sformułował.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
podoba mi się zamiana rzeczownika "grupa" na przymiotnik.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4grupowe dyskusje na temat leków/leczenia farmakologicznego
Polangmar
3grupy dyskusyjne powołana do zajęcia się tematem lekarstw
MAGDALENA GLADKOWSKA


Discussion entries: 1





  

Answers


22 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grupy dyskusyjne powołana do zajęcia się tematem lekarstw


Explanation:
mi również tak jak i Bubz nie wydaje się ażeby istniała jakaś formalna nazwa
Grupy dyskusyjne na temat lekarstw

Może być kilka rówżnych przekształceń podanych przeze mnie opcji, aczkolwiek sens pozostanie ten sam

MAGDALENA GLADKOWSKA
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
grupowe dyskusje na temat leków/leczenia farmakologicznego


Explanation:
Often there are groups for discussing medications - Często odbywają się / mają miejsce / grupowe dyskusje na temat leków/leczenia farmakologicznego

Też mi się wydaje, że nie ma takich formalnych grup, więc tak bym to sformułował.

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 186
Grading comment
podoba mi się zamiana rzeczownika "grupa" na przymiotnik.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search