food props

Polish translation: atrapy produktów żywnościowych

15:57 Dec 23, 2016
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: food props
Mam ankietę dla imigrantów dot. traktowania w placówce medycznej. W części dotyczącej wyżywienia są dwa pytania:

Has a staff member asked you if there are foods you do not eat?

Do the staff members use food props unique to your culture?

Może ktoś wie, co w tym kontekście oznacza termin "food props"?
Letra
Poland
Polish translation:atrapy produktów żywnościowych
Explanation:
https://goo.gl/yZuucW

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2016-12-24 02:15:24 GMT)
--------------------------------------------------

Zajęcia z marketingu i technik reklamy obejmują nie tylko zajęcia teoretyczne. Uczniowie wykonują plakaty reklamowe, cenniki, mają do dyspozycji rekwizyty i atrapy produktów żywnościowych, które eksponują w ladach i witrynach sklepowych oraz na stoiska przenośnych
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3atrapy produktów żywnościowych
geopiet
3 +1modele do demonstracji artykułów żywnościowych
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 3





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
modele do demonstracji artykułów żywnościowych


Explanation:
This is what prop means.

--------------------------------------------------
Note added at 28 mins (2016-12-23 16:26:30 GMT)
--------------------------------------------------

Można to też określić jako model pokazowy artykułów żywnościowych.

--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2016-12-23 16:37:19 GMT)
--------------------------------------------------

ccccc
Opcja 3:
rekwizyty artykułów żywnościowych


W teatrze prop jest rekwizytem
rekwizyt, przedmiot, element będący częścią scenografii wykorzystywany w widowiskach i słuchowiskach.

Rekwizyty przygotowywane są w pracowniach modelarskich, stolarni itp. w formie prawdziwych przedmiotów i jako atrapy, imitacje, repliki, sztuczne modele rzeczy naturalnych: owoce, meble, obrazy, książki itp.
http://www.akademia-kultury.edu.pl/slownik/r/137.html

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 249

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcin Pustkowski
55 mins
  -> Dziękuję Marcinie. Co myślisz, można użyć rekwizyty poza teatrem i filmem?

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
atrapy produktów żywnościowych


Explanation:
https://goo.gl/yZuucW

--------------------------------------------------
Note added at 10 hrs (2016-12-24 02:15:24 GMT)
--------------------------------------------------

Zajęcia z marketingu i technik reklamy obejmują nie tylko zajęcia teoretyczne. Uczniowie wykonują plakaty reklamowe, cenniki, mają do dyspozycji rekwizyty i atrapy produktów żywnościowych, które eksponują w ladach i witrynach sklepowych oraz na stoiska przenośnych

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 89
Grading comment
Dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dimitar Dimitrov: Raczej to.
8 hrs
  -> dziękuję

agree  Marcin Pustkowski: Też jak najbardziej może być. Wszystkiego dobrego na Święta Geopiet!
9 hrs
  -> dziękuję, i nawzajem

agree  Crannmer
2 days 6 hrs
  -> dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search