Primary Augmentation

Polish translation: powiększanie piersi z powodów kosmetycznych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Primary Augmentation
Polish translation:powiększanie piersi z powodów kosmetycznych
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

22:20 Aug 8, 2019
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: Primary Augmentation
"First time surgery, indicated to increase breast size as an aesthetic procedure for patients age 22 and over."
bourriquet
Poland
powiększanie piersi z powodów kosmetycznych
Explanation:
primary augmentation: to aesthetically augment the size, form, and feel of the breasts.
https://en.wikipedia.org/wiki/Breast_implant

Implanty dydki protezy stosowane w celu powiększenia rozmiarów kobiecych piersi z powodów kosmetycznych tzw. augmentacja piersi, powiększenie piersi albo mammoplastyka z powiększeniem piersi w celu odtworzenia brakującej usuniętej piersi np. po mastektomii względnie w wadach wrodzonych, a także w ramach zmiany płci.
https://kepno.wordpress.com/tag/naturalne-powiekszanie-piers...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
no niech będzie, dziękuję
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pierwotna augmentacja/zabieg powiększania piersi
geopiet
2powiększanie piersi z powodów kosmetycznych
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
primary augmentation
pierwotna augmentacja/zabieg powiększania piersi


Explanation:
Pierwotna augmentacja: jak większość myśli - z powodów kosmetycznych lub innymi słowy - w celu zwiększenia rozmiaru piersi - http://pl.happilyeverafter-weddings.com/53311-breast-implant...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 102

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
primary augmentation
powiększanie piersi z powodów kosmetycznych


Explanation:
primary augmentation: to aesthetically augment the size, form, and feel of the breasts.
https://en.wikipedia.org/wiki/Breast_implant

Implanty dydki protezy stosowane w celu powiększenia rozmiarów kobiecych piersi z powodów kosmetycznych tzw. augmentacja piersi, powiększenie piersi albo mammoplastyka z powiększeniem piersi w celu odtworzenia brakującej usuniętej piersi np. po mastektomii względnie w wadach wrodzonych, a także w ramach zmiany płci.
https://kepno.wordpress.com/tag/naturalne-powiekszanie-piers...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 259
Grading comment
no niech będzie, dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search