airway

Polish translation: rurka ustno-gardłowa

20:31 Jun 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments
English term or phrase: airway
Najprawdopodobniej chodzi o urządzenie ułatwiające oddychanie (znajduje się na liście wyposażenia klinicznego z dopiskiem "children's set").
Maciej_cz (X)
Polish translation:rurka ustno-gardłowa
Explanation:
brak jakiegokolwiek opisu uniemożliwia dokładniejszą odpowiedź. W linku poniżej jest cały mój wywód, żeby się nie powtarzać.
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2rurka ustno-gardłowa
Piotr Sawiec
2rurka intubacyjna
Bubz


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rurka intubacyjna


Explanation:
airway - drogi oddechowe
Do zabezpieczanie drożności dróg oddechowych u dzieci stosujemy rurki intubacyjne odpowiednich rozmiarow. Ale nie jestem pewna czy wlasnie o to chodzi. Pewnosc 2


    Reference: http://209.85.141.104/search?q=cache:cpIHAqwLbfMJ:www.mp.pl/...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rurka ustno-gardłowa


Explanation:
brak jakiegokolwiek opisu uniemożliwia dokładniejszą odpowiedź. W linku poniżej jest cały mój wywód, żeby się nie powtarzać.


    Reference: http://www.proz.com/kudoz/english_to_polish/medical_general/...
Piotr Sawiec
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 154




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search