electronics cabinet

Polish translation: skrzynka elektroniki

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:electronics cabinet
Polish translation:skrzynka elektroniki
Entered by: Adrian Gwizdala

18:14 Oct 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments
English term or phrase: electronics cabinet
w spisie elementów urządzenia do prześwietleń - wygląda na rys. jak miejsce do podłaczania kabli
Adrian Gwizdala
skrzynka elektroniki
Explanation:
lub 'skrzynka elektroniczna' (przez analogię do skrzynki elektrycznej)
Zapewne tam mieszczą się rozmaite układy elektroniczne, to i nie dziwota, że właśnie tam podłączane są kable.

Ja wybrałbym wersję 'skrzynka elektroniki', z tego względu, że mianem 'skrzynka elektroniczna' określa się też często skrzynkę na pocztę elektroniczną. Ale oba ekreślenia są używane.

"Skrzynka elektroniczna z elementami obsługi i informacyjnymi: wyłącznik główny, regulator temperatury zasilania, przełącznik zima/lato, diody diagnostyczne, regulator temperatury ciepłej wody, termometr temperatury na zasilaniu, manometr "
http://www.isko.pl/oferta/d/vaillant/o_turbomaxplus.html

"Czujnik sam się dostraja do długości kabli więc skrzynka elektroniki i wyświetlacza może być montowana w najbardziej wygodnym miejscu"
http://www.elektro-trading.com.pl/indeks/greyline/slt_opis.h...

Selected response from:

leff
Grading comment
dzieki; pozdr.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4szafka zasilania
Andrzej Mierzejewski
4skrzynka elektroniki
leff


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
skrzynka elektroniki


Explanation:
lub 'skrzynka elektroniczna' (przez analogię do skrzynki elektrycznej)
Zapewne tam mieszczą się rozmaite układy elektroniczne, to i nie dziwota, że właśnie tam podłączane są kable.

Ja wybrałbym wersję 'skrzynka elektroniki', z tego względu, że mianem 'skrzynka elektroniczna' określa się też często skrzynkę na pocztę elektroniczną. Ale oba ekreślenia są używane.

"Skrzynka elektroniczna z elementami obsługi i informacyjnymi: wyłącznik główny, regulator temperatury zasilania, przełącznik zima/lato, diody diagnostyczne, regulator temperatury ciepłej wody, termometr temperatury na zasilaniu, manometr "
http://www.isko.pl/oferta/d/vaillant/o_turbomaxplus.html

"Czujnik sam się dostraja do długości kabli więc skrzynka elektroniki i wyświetlacza może być montowana w najbardziej wygodnym miejscu"
http://www.elektro-trading.com.pl/indeks/greyline/slt_opis.h...



leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 62
Grading comment
dzieki; pozdr.

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
szafka zasilania


Explanation:
+: szafka z układami zasilającymi; blok zasilająco-sterujący; zespół zasilania i sterowania.
Do wyboru i koloru - zależnie od stopnia skomplikowania urządzenia, co asker może ocenić na podstawie całego tekstu.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 79




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search