Embolization area

Polish translation: Nazwa firmy sprzętu stosowanego do embolizacji wewnątrznaczyniowej

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Embolization area
Polish translation:Nazwa firmy sprzętu stosowanego do embolizacji wewnątrznaczyniowej

13:23 Dec 26, 2016
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2016-12-30 13:54:07 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: Embolization area
Jest to nagłówkowa nazwa dokumentu
(NAZWA FIRMY PRODUKUJĄCEJ) EMBOLIZATION AREA
Części dokumentu:
1. PRODUCT NAME
Product label name (NAZWA) Embolization Agent
2. DEVICE DESCRIPTION
3. MANNER OF INTRODUCTION
4. INDICATIONS
5. CONTRAINDICATIONS (...)

Nie mam kontaktu z klientem.
Mam wrażenie że użyte zostało złe słowo.
Może Państwo mają pomysł jak nazwać ten dokument po polsku w odniesieniu do kontekstu.

Może embolizacja obszarowa (miejscowa) ?
dreamscar
Poland
Nazwa firmy sprzętu stosowanego do embolizacji wewnątrznaczyniowej
Explanation:
Odpowiedż zbiorowa z pomocą Dr. Marcina Pustkowskiego.
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Zastosowałem ten zwrot - punktację pozostawiam społeczności
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1obszar objęty embolizacją
Marcin Pustkowski
2 +1Nazwa firmy sprzętu stosowanego do embolizacji wewnątrznaczyniowej
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 6





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
embolization area
obszar objęty embolizacją


Explanation:
Trochę wszyscy zgdadujemy, ale ten termin funkcjonuje. Nie pasuje mi do nagłówka, ale reszta by się zgadzała. Może być też tak jak sugeruje MacroJanus.



Example sentence(s):
  • O skuteczności i powikłaniach embolizacji decydują: działanie biologiczne materiału embolizacyjnego w naczyniu oraz jego właściwości fizykochemiczne, a także wielkość obszaru objętego embolizacją. Pomimo tak wielu czynników wpływających na

    Reference: http://www.radiologia24.pl/embolizacja.htm
Marcin Pustkowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 56

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
38 mins
  -> Frank, dziękuję, proponuję wprowadzić też Twoją odpowiedź (tę drugą).

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
embolization area
Nazwa firmy sprzętu stosowanego do embolizacji wewnątrznaczyniowej


Explanation:
Odpowiedż zbiorowa z pomocą Dr. Marcina Pustkowskiego.

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 237
Grading comment
Zastosowałem ten zwrot - punktację pozostawiam społeczności

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcin Pustkowski: I gdyby nie area, byłaby to odpowiedź idealna. Do zastanowienia się dla Pytającego.
2 hrs
  -> Dziękuję Marcinie. Tak, Pytający ma zagwozdkę.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search