cephalothin sodium

Polish translation: cefalotyna sodowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cephalothin sodium
Polish translation:cefalotyna sodowa
Entered by: pikador

13:13 Jun 22, 2018
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / leki
English term or phrase: cephalothin sodium
lista produktów niekompatybilnych dla glukonianu wapnia
pikador
Poland
cefalotyna sodowa
Explanation:
cefalotyna sodowa (Cephalothin Sodium),
cefapiryna (Cephapirin), cefapiryna sodowa (Cephapirin Sodium), cefradyna
(Cephradine), lorakarbef (Loracarbef), cefbuperazon (Cefbuperazone), cefoksytyna (Cefoxitin), cefoksytyna sodowa (Cefoxitin Sodium), cefminoks (Cefminox), cefmetazol (Cefmetazole), cefotetan (Cefotetan),zarówno sam związek jak i w kombinacji z inhibitorami beta laktamazy, takimi jak kwas klawulanowy, klawulanian
potasowy, sulbaktam, kwas lodopenicylanowy, kwas 6-bromopenicylanowy, kwasy oliwanowe, oraz
tazobaktam
http://public.sds.tiktalik.com/patenty/pdf/242683.pdf
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dziękować
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2cefalotyna sodowa
Jakub Kościelniak
3 +2cefalotyna sodowa
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
cefalotyna sodowa


Explanation:
cefalotyna sodowa (Cephalothin Sodium),
cefapiryna (Cephapirin), cefapiryna sodowa (Cephapirin Sodium), cefradyna
(Cephradine), lorakarbef (Loracarbef), cefbuperazon (Cefbuperazone), cefoksytyna (Cefoxitin), cefoksytyna sodowa (Cefoxitin Sodium), cefminoks (Cefminox), cefmetazol (Cefmetazole), cefotetan (Cefotetan),zarówno sam związek jak i w kombinacji z inhibitorami beta laktamazy, takimi jak kwas klawulanowy, klawulanian
potasowy, sulbaktam, kwas lodopenicylanowy, kwas 6-bromopenicylanowy, kwasy oliwanowe, oraz
tazobaktam
http://public.sds.tiktalik.com/patenty/pdf/242683.pdf

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 240
Grading comment
Dziękować

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jakub Kościelniak: Frank, chyba pisaliśmy to samo w tym samym czasie! ;-)
3 mins

agree  Marcin Pustkowski
10 mins

53 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
cefalotyna sodowa


Explanation:
Ewentualnie "sól sodowa cefalotyny", por. np.:
https://bazalekow.info/promixin-5909990816583
https://bazalekow.mp.pl/leki/doctor_subst.html?id=790
https://books.google.pl/books?id=10w_lNHAO7YC&pg=PA161&lpg=P...

Jakub Kościelniak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 195

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcin Pustkowski
8 mins
  -> Dziękuję, Marcinie! Mam nadzieję, że miewasz się dobrze. :-)

agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.: Tak, musiało być opóżnienie w przesłaniu sygnału przez Atlantyk.
18 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search