Pharmacovigilance Specialist

Polish translation: specjalista ds. monitorowania działań niepożądanych leków

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pharmacovigilance Specialist
Polish translation:specjalista ds. monitorowania działań niepożądanych leków
Entered by: Piotr Sawiec

07:23 Apr 3, 2005
English to Polish translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: Pharmacovigilance Specialist
stanowisko w polskim oddziale międzynarodowej firmy farmaceutycznej, a dokładnie Regulatory Affairs and Pharmacovigilance Specialist
pidzej
Poland
specjalista ds. monitorowania działań niepożądanych leków
Explanation:
ja trochę z innej beczki niż bartek. Pharmacoviligance rozwija się po polsku właśnie jako monitorowanie działań niepożądanych leków, co oczywiście przekłada się na bezpieczeństwo.
Selected response from:

Piotr Sawiec
Grading comment
thanks
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Specjalista ds. nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii
Piotr Witkowski
4specjalista ds. monitorowania działań niepożądanych leków
Piotr Sawiec
4specjalista ds. bezpieczenstwa farmakoterapii
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pharmacovigilance specialist
specjalista ds. bezpieczenstwa farmakoterapii


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/673867
http://www.proz.com/kudoz/703235

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 108

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pharmacovigilance specialist
specjalista ds. monitorowania działań niepożądanych leków


Explanation:
ja trochę z innej beczki niż bartek. Pharmacoviligance rozwija się po polsku właśnie jako monitorowanie działań niepożądanych leków, co oczywiście przekłada się na bezpieczeństwo.

Piotr Sawiec
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 245
Grading comment
thanks

1718 days   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
pharmacovigilance specialist
Specjalista ds. nadzoru nad bezpieczeństwem farmakoterapii


Explanation:
EudraVigillance and Pharmacovigillance teminology in Polish language

Piotr Witkowski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hanna Burdon: Update 2011: na to wygląda w tej chwili. :)
698 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search