air hockey vs. air soccer

Polish translation: hokej powietrzny / piłka powietrzna

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air hockey vs. air soccer
Polish translation:hokej powietrzny / piłka powietrzna
Entered by: Maciej Andrzejczak

20:31 Apr 25, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: air hockey vs. air soccer
nazwy gier - ma to przełożenie na j.polski?
Maciej Andrzejczak
Poland
hokej powietrzny / piłka powietrzna
Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-04-25 20:37:32 GMT)
--------------------------------------------------

www.jested.cz/web2005/nis-2-1-pl.php
... Znajdziecie Państwo u nas cztery tory bowlingu, dwa stoły bilardowe, hokej powietrzny, stołową piłkę nożną, strzałki, video symulator, automat do gry. ...

www.powiatstarogard.pl/ index.php?menu=noclegi®ion=10
Gry zręcznościowe (kręgielnia, bilard, dart, hokej powietrzny) - czynne od 10.00 do 24.00.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-04-25 20:39:15 GMT)
--------------------------------------------------

www.cda.pl/gry-online/ - 80k - 23 Kwi 2005
... Piłka powietrzna Opis: Swietna zręcznosciowka, wciaga niesamowicie! Ocena: 9/10 | This game was created by JMTB. | Disclaimer. Labirynt
Selected response from:

ZenonStyczyrz
Grading comment
dzięki, również MrMArdDarowi za tego cymbergaja:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2hokej powietrzny / piłka powietrzna
ZenonStyczyrz
4cymbergaj
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
hokej powietrzny / piłka powietrzna


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2005-04-25 20:37:32 GMT)
--------------------------------------------------

www.jested.cz/web2005/nis-2-1-pl.php
... Znajdziecie Państwo u nas cztery tory bowlingu, dwa stoły bilardowe, hokej powietrzny, stołową piłkę nożną, strzałki, video symulator, automat do gry. ...

www.powiatstarogard.pl/ index.php?menu=noclegi®ion=10
Gry zręcznościowe (kręgielnia, bilard, dart, hokej powietrzny) - czynne od 10.00 do 24.00.

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-04-25 20:39:15 GMT)
--------------------------------------------------

www.cda.pl/gry-online/ - 80k - 23 Kwi 2005
... Piłka powietrzna Opis: Swietna zręcznosciowka, wciaga niesamowicie! Ocena: 9/10 | This game was created by JMTB. | Disclaimer. Labirynt

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73
Grading comment
dzięki, również MrMArdDarowi za tego cymbergaja:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Szymon Cegielka
1 hr

agree  TranslateWithMe
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cymbergaj


Explanation:
dawna polska nazwa zapomniana przez dzisiejszą młodzież, aczkolwiek występująca ok. 5 tys. razy w googlu :-)
http://mylab.pwii.pl/ahbudowa.htm



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 17 mins (2005-04-25 21:49:33 GMT)
--------------------------------------------------

Cymbergaj profesjonalny; mocny miech elektryczny 230V; masywne 10x10cm drewniane nogi z ... Informuj mnie o aktualizacjach Cymbergaj profesjonalny ...
bilardshop.pl/product_info.php?products_id=548



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search