Distance from Job Location ZIP Code

Polish translation: Miejsce zamieszkania w obrębie kodu pocztowego zgodnego z miejscem oferowanej pracy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Distance from Job Location ZIP Code
Polish translation:Miejsce zamieszkania w obrębie kodu pocztowego zgodnego z miejscem oferowanej pracy
Entered by: Tomasz Niedbala

09:37 Apr 27, 2005
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: Distance from Job Location ZIP Code
warunek (kryterium do spełnienia)w ofercie pracy
abargiel (X)
Miejsce zamieszkania w obrębie kodu pocztowego zgodnego z miejscem oferowanej pracy.
Explanation:
Trochę opisowo.
\TN
Selected response from:

Tomasz Niedbala
Poland
Grading comment
strasznie długie i zawiłe, ale chyba faktycznie nie ma innego odpowiednika w j.polskim. W zwiazku z tym uwazam, że pasuje.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Miejsce zamieszkania w obrębie kodu pocztowego zgodnego z miejscem oferowanej pracy.
Tomasz Niedbala
4odległość od obszaru kodu pocztowego, gdzie znajduje się miejsce pracy
Daniel Sax


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
distance from job location zip code
Miejsce zamieszkania w obrębie kodu pocztowego zgodnego z miejscem oferowanej pracy.


Explanation:
Trochę opisowo.
\TN

Tomasz Niedbala
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 40
Grading comment
strasznie długie i zawiłe, ale chyba faktycznie nie ma innego odpowiednika w j.polskim. W zwiazku z tym uwazam, że pasuje.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cquest: gdzieś w ofercie pracy widziałem "miejsce zamieszkania na terenie powiatu ..."
21 mins
  -> Dzięki

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
distance from job location zip code
odległość od obszaru kodu pocztowego, gdzie znajduje się miejsce pracy


Explanation:
jako warunek do spełnienia, moim zdaniem musi to być tak: miejsce zamieszkania nie dalej niż xxx od obszaru kodu pocztowego, gdzie znajduje się miejsce pracy. ale wlasnie jaka jest ta odległość?

Daniel Sax
Works in field
Native speaker of: English
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search