anaerobic sealant

Polish translation: szczeliwo/spoiwo anaerobowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anaerobic sealant
Polish translation:szczeliwo/spoiwo anaerobowe
Entered by: Maciej Andrzejczak

10:26 Apr 29, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: anaerobic sealant
Recently, we developed a highly reliable anaerobic sealant to prevent leakage from the threads
Maciej Andrzejczak
Poland
szczeliwo/spoiwo anaerobowe
Explanation:
zob. tu:
http://www.k2.com.pl/porady.php?porada_id=32

Jak wiadomo klej to preparat, który ma zdolno¶ć ł±czenia elementów wykonanych z tego samego lub różnego materiału w sposób trwały. Może również tworzyć uszczelki pomiędzy elementami. W zależno¶ci od rodzaju materiału ł±czonych elementów, temperatury oraz czasu utwardzania i generalnie przeznaczenia można powiedzieć, że posiadamy kleje :
-anaerobowe,
- epoksydowe,
-cyjanoakrylowe
-oraz epoksydowe plasteliny naprawcze.
Dobranie odpowiedniego kleju wymaga analizy, do czego ma być użyty i jakie s± Wasze oczekiwania odno¶nie naprawianego, klejonego poł±czenia.
Wasze szczegółowe pytania prosimy wysyłać pod podany adres e-mail nasze firmy.
Pomożemy rozwi±zać każdy problem.

mam wrażenie, że to co¶ takiego:
http://www.k2.com.pl/produkty.php?produkt_id=8&PHPSESSID=8dd...
VE THREADLOCK FORMULA TYPE 245 BLUE - Spoiwo anaerobowe, nie wysycha w kontakcie z powietrzem (Versachem)

Spoiwo anaerobowe, nie wysycha w kontakcie z powietrzem. Twardnieje w wyniku kontaktu z metalowymi czę¶ciami bez dostępu powietrza. Poł±czenie ¶rubowe doskonale zabezpiecza przed poluzowaniem i korozj±. Eliminuje potrzebę stosowania podkładek. Preparat o ¶redniej sile.
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
OK!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3szczeliwo/spoiwo anaerobowe
Marek Daroszewski (MrMarDar)
3poniżej
ZenonStyczyrz


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poniżej


Explanation:
beztlenowa masa uszczelniaj±ca
masa uszczeliaj±ca wi±ż±ca w atmosferze beztlenowej

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szczeliwo/spoiwo anaerobowe


Explanation:
zob. tu:
http://www.k2.com.pl/porady.php?porada_id=32

Jak wiadomo klej to preparat, który ma zdolno¶ć ł±czenia elementów wykonanych z tego samego lub różnego materiału w sposób trwały. Może również tworzyć uszczelki pomiędzy elementami. W zależno¶ci od rodzaju materiału ł±czonych elementów, temperatury oraz czasu utwardzania i generalnie przeznaczenia można powiedzieć, że posiadamy kleje :
-anaerobowe,
- epoksydowe,
-cyjanoakrylowe
-oraz epoksydowe plasteliny naprawcze.
Dobranie odpowiedniego kleju wymaga analizy, do czego ma być użyty i jakie s± Wasze oczekiwania odno¶nie naprawianego, klejonego poł±czenia.
Wasze szczegółowe pytania prosimy wysyłać pod podany adres e-mail nasze firmy.
Pomożemy rozwi±zać każdy problem.

mam wrażenie, że to co¶ takiego:
http://www.k2.com.pl/produkty.php?produkt_id=8&PHPSESSID=8dd...
VE THREADLOCK FORMULA TYPE 245 BLUE - Spoiwo anaerobowe, nie wysycha w kontakcie z powietrzem (Versachem)

Spoiwo anaerobowe, nie wysycha w kontakcie z powietrzem. Twardnieje w wyniku kontaktu z metalowymi czę¶ciami bez dostępu powietrza. Poł±czenie ¶rubowe doskonale zabezpiecza przed poluzowaniem i korozj±. Eliminuje potrzebę stosowania podkładek. Preparat o ¶redniej sile.


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654
Grading comment
OK!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search