taser/ stun gun

Polish translation: taser

09:05 Oct 28, 2005
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Other
English term or phrase: taser/ stun gun
"Then a cop fired a tazer/ taser (stun gun) at him and he went down."

Paralizator, ale czy istnieje inna nazwa na te, kt├│re na druciku wystrzeliwuj─ů ten ┼éadunek z pewnej odleg┼éo┼Ťci.

Dzi─Öki.
PAS
Polish translation:taser
Explanation:
TASER to nazwa firmy produkuj─ůcej ┼Ťrodki samoobrony,
http://www.taser.com/
wi─Öc pewnie nazwa i u nas si─Ö rozpowszechni tak jak colt czy winchester

"Taser mo┼╝e by─ç u┼╝ywany jako bro┼ä kontaktowa lub z odleg┼éo┼Ťci kilku metr├│w, poniewa┼╝ wystrzeliwuje dwie metalowe igie┼éki, kt├│re za pomoc─ů cienkich drucik├│w po┼é─ůczone s─ů z pistoletem. W Polsce taser zosta┼é zaliczony do paralizator├│w, ale z tradycyjnymi urz─ůdzeniami tego typu nie ma zbyt wiele wsp├│lnego. "

http://www.po40.pl/samoobrona.html
Selected response from:

leff
Grading comment
dzi─Ökuj─Ö.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1taser
leff
3pistolet-paralizator / taser
Marek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
taser


Explanation:
TASER to nazwa firmy produkuj─ůcej ┼Ťrodki samoobrony,
http://www.taser.com/
wi─Öc pewnie nazwa i u nas si─Ö rozpowszechni tak jak colt czy winchester

"Taser mo┼╝e by─ç u┼╝ywany jako bro┼ä kontaktowa lub z odleg┼éo┼Ťci kilku metr├│w, poniewa┼╝ wystrzeliwuje dwie metalowe igie┼éki, kt├│re za pomoc─ů cienkich drucik├│w po┼é─ůczone s─ů z pistoletem. W Polsce taser zosta┼é zaliczony do paralizator├│w, ale z tradycyjnymi urz─ůdzeniami tego typu nie ma zbyt wiele wsp├│lnego. "

http://www.po40.pl/samoobrona.html

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 331
Grading comment
dzi─Ökuj─Ö.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Witold
6 hrs

20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pistolet-paralizator / taser


Explanation:
albo opisowo albo stosuj─ůc nazw─Ö w┼éasn─ů

chocia┼╝ najbardziej mi pasuje paralizator harpun (bo ofiara jest przecie┼╝ na 'uwi─Özi')
http://www.insomnia.pl/temat169074/

Nawet humanitarny pistolet ÔÇô paralizator. zabija raz na 10 000 strza┼é├│w. ...
PARALIZATOR - PISTOLET. Najpopularniejszym modelem tego rodzaju jest ...
www.mt.com.pl/num/11_05/be.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 27 mins (2005-10-28 09:32:23 GMT)
--------------------------------------------------

zob. te┼╝ pistolet parali┼╝uj─ůcy
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="pistolet parali┼╝uj─ůcy"&...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 654




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search