Take-over Certificate

Polish translation: protokół zdawczo-odbiorczy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Take-over Certificate
Polish translation:protokół zdawczo-odbiorczy
Entered by: sunny25 (X)

17:19 Jan 23, 2007
English to Polish translations [PRO]
Other / -
English term or phrase: Take-over Certificate
jest to jeden z załaczników do umówy o współprace. Inne to: Conditions for Fitters and electricians/x Engineering Standard, surface treatment/ Policy – Commercial and product liability
sunny25 (X)
protokół zdawczo-odbiorczy
Explanation:
12. Protokół zdawczo-odbiorczy.
Protokół zdawczo-odbiorczy. Cel pisma:. Forma pisemna przekazania przedmiotu najmu przez strony. Rzeczą główną jest lokal, zaś wszystkie rzeczy związane to ...
http://www.umowanajmu.coo.pl/Wzory_pism/najem_lokalu_mieszka... - 13k

Protokół zdawczo-odbiorczy jako załącznik do umowy przyrzeczenia ...Protokół zdawczo-odbiorczy jako załącznik do umowy przyrzeczenia, Pożyczki, Umowy, Wzory dokumentów.
prawo.money.pl/.../protokol;zdawczo-http://odbiorczy;jako;zalacznik;do;umowy;przyrzeczenia,84,85... - 16k

Selected response from:

Karina Rafter
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1protokół zdawczo-odbiorczy
Karina Rafter
4świadectwo (protokół) przejęcia
Roman Kozierkiewicz


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
take-over certificate
protokół zdawczo-odbiorczy


Explanation:
12. Protokół zdawczo-odbiorczy.
Protokół zdawczo-odbiorczy. Cel pisma:. Forma pisemna przekazania przedmiotu najmu przez strony. Rzeczą główną jest lokal, zaś wszystkie rzeczy związane to ...
http://www.umowanajmu.coo.pl/Wzory_pism/najem_lokalu_mieszka... - 13k

Protokół zdawczo-odbiorczy jako załącznik do umowy przyrzeczenia ...Protokół zdawczo-odbiorczy jako załącznik do umowy przyrzeczenia, Pożyczki, Umowy, Wzory dokumentów.
prawo.money.pl/.../protokol;zdawczo-http://odbiorczy;jako;zalacznik;do;umowy;przyrzeczenia,84,85... - 16k



Karina Rafter
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katarzyna Landsberg-Polubok
1 hr
  -> Dziękuję

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
take-over certificate
świadectwo (protokół) przejęcia


Explanation:
Propozycja

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 344




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search