humidity loadings

Polish translation: ilość wilgoci/wilgotność

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:humidity loadings
Polish translation:ilość wilgoci/wilgotność
Entered by: Marlena Dobosz

12:39 Sep 20, 2011
English to Polish translations [PRO]
Other
English term or phrase: humidity loadings
Changes in the humidity loadings at the surface are noted.
Arthurson
ilość wilgoci/wilgotność
Explanation:
"Zauważono zmiany ilości wilgoci na powierzchni."/ "Zaobserwowano zmienną wilgotność na powierzchni."
Selected response from:

Marlena Dobosz
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ilość wilgoci/wilgotność
Marlena Dobosz
3obciążenie wilgocią
IRA100


  

Answers


52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ilość wilgoci/wilgotność


Explanation:
"Zauważono zmiany ilości wilgoci na powierzchni."/ "Zaobserwowano zmienną wilgotność na powierzchni."

Marlena Dobosz
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18
Grading comment
Dzięki

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obciążenie wilgocią


Explanation:
Kontekst!!!
Przykład:
Masa uszczelniająca weber.tec 906 (Plastikol UDM 2) może być stosowana na wszystkich podłożach mineralnych, takich jak betony czy jastrychy cementowe, zarówno przy obciążeniu wilgocią jak i wodą pod ciśnieniem (wymagane jest poprawne rozwiązanie konstrukcji, umożliwiające przeniesienie przez podłoże parcia wody).

Obciążenie wilgocią/wodą

Przed wykonaniem robót hydroizolacyjnych należy określić czy występuje obciążenie wilgocią (wilgoć gruntowa, niezalegająca woda opadowa) czy wodą wywierającą parcie hydrostatyczne (zalegająca woda opadowa, poziom wody gruntowej powyżej poziomu posadowienia). Sposób wykonania hydroizolacji zależy od warunków gruntowo-wodnych.

a) Obciążenie wilgocią lub wodą niezalegającą/nienapierającą



    Reference: http://www.netweber.pl/zaprawy-techniczne-weber-deitermann/p...
    Reference: http://www.technologie-budowlane.com/images/media/System.SOP...
IRA100
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 87




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search