Trafficking survivors

Polish translation: byłe ofiary handlu ludźmi

17:37 Aug 22, 2014
English to Polish translations [PRO]
Other / wniosek
English term or phrase: Trafficking survivors
Trafficking survivors

cecha charakterystyczna
Natalia111 (X)
Poland
Polish translation:byłe ofiary handlu ludźmi
Explanation:
Zostały one podarowane przez byłe ofiary zesłania z Litwy.
http://museum.gulagmemories.eu/pl/media/voyage-le-train

Zdarzało się tak kilkanaście razy, że byłe ofiary pedofila, gdy dorosły,..
http://wnas.pl/artykuly/4275-maestro-historia-milczenia-dyry...
Selected response from:

Jerry Umys
United States
Grading comment
dzięki za wszystkie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4ocalone / ocalałe / uratowane ofiary handlu ludźmi
George BuLah (X)
5byłe ofiary handlu ludźmi
Jerry Umys
3 +2osoby, które przeżyły handel z ludźmi
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 5





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
trafficking survivors
ocalone / ocalałe / uratowane ofiary handlu ludźmi


Explanation:
może tak ?

George BuLah (X)
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 145

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monika Wojewoda: Właśnie tak, nie inaczej :)
39 mins
  -> Pięknie dziękuję! :)

agree  Joanna Carroll: Dokładnie:)
1 hr
  -> Grazie mille! :)

agree  Anna Boutaleb
3 hrs
  -> Bardzo dziękuję!

agree  mike23: Tak, ewentualnie można pominąć pierwszy wyraz (ofiary handlu ludźmi) -> http://goo.gl/js9jMw
15 hrs
  -> uważem, że nie można, ale oczywiście trzeba wziąć pod uwagę każdą praktyczną uwagę; dzięki, Mike!

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
trafficking survivors
osoby, które przeżyły handel z ludźmi


Explanation:
Propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-08-22 18:49:49 GMT)
--------------------------------------------------

osoby, które przeżyły handel ludźmi bez "z".

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 874

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George BuLah (X): I am late now :) ... just "handel ludźmi" with no "z"
2 mins
  -> Dziękuję George.

agree  Dawid Mazela, MA, MCIL
5 mins
  -> Dziękuję Dawidzie.

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
trafficking survivors
byłe ofiary handlu ludźmi


Explanation:
Zostały one podarowane przez byłe ofiary zesłania z Litwy.
http://museum.gulagmemories.eu/pl/media/voyage-le-train

Zdarzało się tak kilkanaście razy, że byłe ofiary pedofila, gdy dorosły,..
http://wnas.pl/artykuly/4275-maestro-historia-milczenia-dyry...

Example sentence(s):
  • Dlaczego część zadeklarowanych ateistów zatroskanych o byłe ofiary katolicyzmu
  • Byłe ofiary kazirodztwa mają rację, gdy twierdzą, że „jest to czyn egoistyczny i ...
Jerry Umys
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki za wszystkie




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search