Dispose of batteries safely

Polish translation: Zużyte baterie wyrzuć do specjalnie oznakowanego pojemnika lub

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Dispose of batteries safely
Polish translation:Zużyte baterie wyrzuć do specjalnie oznakowanego pojemnika lub
Entered by: EstEnter

13:53 Jan 30, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
English term or phrase: Dispose of batteries safely
jak to ladnie ujac?
Wyrzucaj baterie w sposób bezpieczny dla środowiska?
EstEnter
Netherlands
Zużyte baterie wyrzuć do specjalnie oznakowanego pojemnika lub
Explanation:
przekaż do punktu zbiórki.

Zbieramy zużyte baterie.
... Zbieramy zużyte baterie. Zbieraj zużyte baterie. Zużyte baterie powstające
w naszych domach należą do grupy odpadów komunalnych ...
bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/srodowisko/ informacje_ekolog/baterie - 13k - Kopia - Podobne strony

Aktualności.
... Jeśli posiadacie w domu zużyte baterie, możecie się ich pozbyć, wrzucając
je do specjalnego pojemnika, wystawionego na szkolnym korytarzu. ...
www.sp4namyslow.republika.pl/zbiorka_baterii.htm - 8k - Kopia - Podobne strony

Reba Organizacja Odzysku SA
... <<< Powrót do programu dla szkół Zbierając zużyte baterie chronisz
środowisko. REBA Organizacja Odzysku SA. Szanowni Państwo,. ...
www.reba.pl/szablon.php?strony=konkurs - 23k - Kopia - Podobne strony

Reba Organizacja Odzysku SA
... i instytucje publiczne zużywające duże ilości baterii, a także przedsiębiorcy
zainteresowani umieszczeniem pojemników na zużyte baterie na terenie ...
www.reba.pl/szablon.php?strony=oferta_firmy - 20k - Kopia - Podobne strony

Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Fajne, tylko troche dlugie...
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5Zużyte baterie wyrzuć do specjalnie oznakowanego pojemnika lub
Andrzej Lejman
5 +1POZBYWANIE się baterii w sposób bezpieczny dla środowiska
Monika Pilecka
5 -1zutylizuj baterie w bezpieczny sposób
Luke2010


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
POZBYWANIE się baterii w sposób bezpieczny dla środowiska


Explanation:
zapewne nie chodzi o wyrzucanie, tylko zbiórkę i odzysk


    Reference: http://www.reba.pl/szablon.php?strony=oferta_firmy
Monika Pilecka
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 155

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
31 mins

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
Zużyte baterie wyrzuć do specjalnie oznakowanego pojemnika lub


Explanation:
przekaż do punktu zbiórki.

Zbieramy zużyte baterie.
... Zbieramy zużyte baterie. Zbieraj zużyte baterie. Zużyte baterie powstające
w naszych domach należą do grupy odpadów komunalnych ...
bip.um.dzierzoniow.pl/pl/bip/srodowisko/ informacje_ekolog/baterie - 13k - Kopia - Podobne strony

Aktualności.
... Jeśli posiadacie w domu zużyte baterie, możecie się ich pozbyć, wrzucając
je do specjalnego pojemnika, wystawionego na szkolnym korytarzu. ...
www.sp4namyslow.republika.pl/zbiorka_baterii.htm - 8k - Kopia - Podobne strony

Reba Organizacja Odzysku SA
... <<< Powrót do programu dla szkół Zbierając zużyte baterie chronisz
środowisko. REBA Organizacja Odzysku SA. Szanowni Państwo,. ...
www.reba.pl/szablon.php?strony=konkurs - 23k - Kopia - Podobne strony

Reba Organizacja Odzysku SA
... i instytucje publiczne zużywające duże ilości baterii, a także przedsiębiorcy
zainteresowani umieszczeniem pojemników na zużyte baterie na terenie ...
www.reba.pl/szablon.php?strony=oferta_firmy - 20k - Kopia - Podobne strony



Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 8466
Grading comment
Fajne, tylko troche dlugie...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  JanuszF
21 mins

agree  Himawari: po polsku tak bedzie lepiej niz starac sie isc sladem angielszczyzny.
1 hr

agree  Pawel Bartoszewicz
1 hr

agree  joannap
10 hrs

agree  magdat: tak jak mowisz wyrzucić/ przeznaczyc do odzysku (battery -moze byc akumulatorem) tak aby nie powodować zagrożenia środo/ w sposób przyjazny dla śr
13 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
zutylizuj baterie w bezpieczny sposób


Explanation:
może tak?

Luke2010
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Andrzej Lejman: a jak sobie wyobrażasz tę utylizację?
31 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search