fault level

Polish translation: moc zwarciowa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fault level
Polish translation:moc zwarciowa
Entered by: Dominika Lupa

11:14 Dec 9, 2017
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / elektryczność
English term or phrase: fault level
z opisu raportu dotyczącego sieci dystrybucji energii elektrycznej średniego napięcia w budowanym zakładzie:

XXX initial fault level is 340MVA however the final intake fault level is given to be 420MVA.

The system design has been based upon a 420MVA fault level.

Fault levels at the various points of supply
Dominika Lupa
Poland
moc zwarciowa
Explanation:
Jednostka VA = volt-amper jest jednostką mocy elektrycznej.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-12-09 12:30:05 GMT)
--------------------------------------------------

Znajomość mocy zwarciowej pozwoli dobrać różne elementy wyposażenia
rozdzielni, wytrzymujàce obciążenie cieplne i elektrodynamiczne od
pràdów zwarciowych.

Moc zwarciowa zależy od konfiguracji sieci i impedancji przewodów,
kabli, transformatorów i innych elementów szeregowych sieci,
tj. urzàdzeń i aparatów, przez które przepływa prąd zwarciowy
■ Jest to najwiąksza wartość mocy, jakà sieç może dostarczyć do danego
punktu sieci. Moc zwarciowà wyraża się w MVA
lub przez podanie wartości
prądu zwarciowego przy określonym napiąciu roboczym sieci.

Zasilanie z sieci 63 kV
Moc zwarciowa systemu na zaciskach wejściowych
transformatora 63kV/10kV: 2000 MVA
http://www.eschneider.pl/download/10 Poradniki/Poradnik SN.p...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-12-09 12:32:32 GMT)
--------------------------------------------------

cccccccccccccc
) moc zwarciowa 201 MVA na szynach rozdzielni SN w GPZ "Goleniów"
http://bip.tbs.goleniow.pl/pobierz_plik/520.dhtml
cccccccccccccccccccccc
Moc zwarciowa rozdzielnicy 6 kV zasilającej transformator TC3 to 435 MVA
https://swpp.gkpge.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_...
ccccccccccccccccccccccccccc
b: całkowita moc zwarciowa na szynach 6. kV w MVA
http://www.komel.katowice.pl/ZRODLA/FULL/92/ref_37.pdf
cccccccccccccccccccccc
Znamionowe napięcie dolne 400/230 V. Moc zwarciowa. W miejscu zainstalowania || Maks. 250 MVA
http://grupaazoty.com/files/przetargi/113-P-2017/2034505963-...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3moc zwarciowa
Frank Szmulowicz, Ph. D.
2poziom prądu zwarciowego
geopiet


Discussion entries: 2





  

Answers


30 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
poziom prądu zwarciowego


Explanation:
Rockwell Automation has developed global SCCR Selection Tables for SMC Soft-starter circuits based on common global motor voltages (50/60 Hz) and short circuit current rating fault levels. These tables allow users the capability to select motor starter components over a wide range of HP or kW ratings based on common SCCR application requirements. - http://literature.rockwellautomation.com/idc/groups/literatu...

--------

Firma Rockwell Automation opracowała globalne Tabele koordynacji SCCR dla układów łagodnego rozruchu SMC na podstawie zakresu napięcia zasilającego silników (50/60 Hz) i poziomów oczekiwanych prądów zwarciowych. Tabele umożliwiają użytkownikom wybór komponentów spośród szerokiego zakresu wskaźników obwodu mocy na podstawie standardowych wymogów zastosowań SCCR. - http://literature.rockwellautomation.com/idc/groups/literatu...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 525

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
moc zwarciowa


Explanation:
Jednostka VA = volt-amper jest jednostką mocy elektrycznej.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-12-09 12:30:05 GMT)
--------------------------------------------------

Znajomość mocy zwarciowej pozwoli dobrać różne elementy wyposażenia
rozdzielni, wytrzymujàce obciążenie cieplne i elektrodynamiczne od
pràdów zwarciowych.

Moc zwarciowa zależy od konfiguracji sieci i impedancji przewodów,
kabli, transformatorów i innych elementów szeregowych sieci,
tj. urzàdzeń i aparatów, przez które przepływa prąd zwarciowy
■ Jest to najwiąksza wartość mocy, jakà sieç może dostarczyć do danego
punktu sieci. Moc zwarciowà wyraża się w MVA
lub przez podanie wartości
prądu zwarciowego przy określonym napiąciu roboczym sieci.

Zasilanie z sieci 63 kV
Moc zwarciowa systemu na zaciskach wejściowych
transformatora 63kV/10kV: 2000 MVA
http://www.eschneider.pl/download/10 Poradniki/Poradnik SN.p...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-12-09 12:32:32 GMT)
--------------------------------------------------

cccccccccccccc
) moc zwarciowa 201 MVA na szynach rozdzielni SN w GPZ "Goleniów"
http://bip.tbs.goleniow.pl/pobierz_plik/520.dhtml
cccccccccccccccccccccc
Moc zwarciowa rozdzielnicy 6 kV zasilającej transformator TC3 to 435 MVA
https://swpp.gkpge.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_...
ccccccccccccccccccccccccccc
b: całkowita moc zwarciowa na szynach 6. kV w MVA
http://www.komel.katowice.pl/ZRODLA/FULL/92/ref_37.pdf
cccccccccccccccccccccc
Znamionowe napięcie dolne 400/230 V. Moc zwarciowa. W miejscu zainstalowania || Maks. 250 MVA
http://grupaazoty.com/files/przetargi/113-P-2017/2034505963-...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1004
Grading comment
Dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search