patient intake

Polish translation: rejestracja pacjentów

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:patient intake
Polish translation:rejestracja pacjentów
Entered by: Robert Michalski

19:17 May 20, 2018
English to Polish translations [PRO]
Medical - Other / zarządzanie projektem
English term or phrase: patient intake
This will include operational aspects of the programme for patient intake, referral processing and physician access.
IwonaWoj
United Kingdom
rejestracja pacjentów
Explanation:
This will include operational aspects of the programme for patient intake, referral processing and physician access.
Obejmie to aspekty operacyjne programu dla rejestracji pacjentów, przetwarzania skierowań oraz dostępu do lekarza.

Można dać 'przyjęcie pacjentów' ale tu wpada konotacja z przyjęciem przez lekarza, co może mylić i zawężać znaczenie. Klient, nawet umówiony na wizytę, zawsze idzie do rejestracji, gdzie potwierdza się wizytę, wypełnia formularze i zgody, płaci itd.

Trochę tu brak kontekstu, bo 'physician access' może oznaczać dostęp lekarza (do bazy danych o pacjencie albo czegoś podobnego).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-05-20 20:27:24 GMT)
--------------------------------------------------

Przyjęcie może być, jeśli mówimy o przyjęciu do szpitala. Też się gdzieś trzeba rejestrować, ale tu już jest ustalona procedura - zlecenie przyjęcia na oddział, rejestracja zlecenia i samo przyjęcie, a potem przejście do dyżurki pielęgniarek na oddziale i przydział sali. Czyli znowu kontekst się kłania.
Selected response from:

Robert Michalski
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2rejestracja pacjentów
Robert Michalski
4 -1rekrutacja pacjentów
Maja Konkolewska MA DPSI MCIL
3formularz nowego pacjenta
geopiet


Discussion entries: 2





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
formularz nowego pacjenta


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 50 mins (2018-05-20 20:07:36 GMT)
--------------------------------------------------

czyli plik dokumentów które wypełniamy rejestrując się u nowego lekarza.
robimy to w poczekalni, przed pierwszą wizytą, lub coraz częściej w domu (online)

--------------------------------------------------
Note added at 51 mins (2018-05-20 20:09:02 GMT)
--------------------------------------------------

How do I process Patient Intake (Online Check-In) Forms?

Patients can complete custom intake forms before the visit through the appointment reminder email or Patient Fusion account. Best of all, there’s no need to manually enter the form’s responses into your EHR — the information will flow directly into the patient’s chart note.

https://knowledgebase.practicefusion.com/knowledgebase/artic...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 469

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Robert Michalski: Przy nowych pacjentach pewnie tak. A co jeśli ktoś chodzi od lat do tej samej przychodni? Kartę pacjenta już ma, a i tak musi się zarejestrować. Może są formularze pacjenta, ale przynajmniej w publicznej służbie zdrowia to karta pacjenta.
22 mins
  -> dziękuję za uwagę, więcej w dyskusji

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
rekrutacja pacjentów


Explanation:
Narodowy program profilaktyki chorób układu PP polkard
www2.mz.gov.pl/wwwfiles/.../zal_polkard_kardiol_17032005.doc
Translate this page
„Wzorcowy program ambulatoryjnej rehabilitacji kardiologicznej uwzględniający metody telekardiologii”. .... Planuje się, że rekrutacja pacjentów będzie trwała maksymalnie 5 miesięcy. ... ustabilizowane leczenie farmakologiczne. - zgoda na ...

REGULAMIN uczestniczenia Szpitala w programach badań ...
www.bieganski.com.pl/other/doc/2354/Regulamin.pdf
Translate this page
potwierdzenia klinicznego, farmakologicznego ... Rekrutacja pacjentów do badania klinicznego musi być poprzedzona zawarciem umowy współpracy pomiędzy ...

Untitled - bip.gdansk.pl
bip.gdansk.pl/subpages/rwouip/pliki/2016/179006_odp_07.pdf?...
Translate this page
15 Nov 2016 - farmakologicznych i rehabilitacyjnych, potrzebujące okresowej pomocy ... Przewiduje się, iż kolejny etap Programu - rekrutacja pacjentów ...

Maja Konkolewska MA DPSI MCIL
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Robert Michalski: Może mogłoby być w konkretnym przypadku badania klinicznego, ale tutaj to straszne zawężenie znaczenia. Tu chyba mówimy ogólnie o procesie przyjmowania w przychodni/szpitalu, a nie rekrutacji do badań. Badania kliniczne są dla wąskich grup pacjentów.
4 mins
  -> Całkiem możliwe, że ma Pan rację. Wszystko zależy od tego, o jakim "programme" mówimy.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rejestracja pacjentów


Explanation:
This will include operational aspects of the programme for patient intake, referral processing and physician access.
Obejmie to aspekty operacyjne programu dla rejestracji pacjentów, przetwarzania skierowań oraz dostępu do lekarza.

Można dać 'przyjęcie pacjentów' ale tu wpada konotacja z przyjęciem przez lekarza, co może mylić i zawężać znaczenie. Klient, nawet umówiony na wizytę, zawsze idzie do rejestracji, gdzie potwierdza się wizytę, wypełnia formularze i zgody, płaci itd.

Trochę tu brak kontekstu, bo 'physician access' może oznaczać dostęp lekarza (do bazy danych o pacjencie albo czegoś podobnego).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-05-20 20:27:24 GMT)
--------------------------------------------------

Przyjęcie może być, jeśli mówimy o przyjęciu do szpitala. Też się gdzieś trzeba rejestrować, ale tu już jest ustalona procedura - zlecenie przyjęcia na oddział, rejestracja zlecenia i samo przyjęcie, a potem przejście do dyżurki pielęgniarek na oddziale i przydział sali. Czyli znowu kontekst się kłania.

Robert Michalski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
3 hrs
  -> Thx

agree  Roman Kozierkiewicz
11 hrs
  -> Dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search