no zone

Polish translation: strefa zagrożenia

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:no zone
Polish translation:strefa zagrożenia
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

18:14 Nov 27, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: no zone
A zone of respect, defined as NO ZONE, must be maintained around the vehicle where the loading/unloading operations are carried out, and also where only one worker may be present and may operate at a time, for the whole duration of the operations
Alekssandra21
Poland
strefa zagrożenia
Explanation:
Strefy zagrożenia: Strefa zagrożenia to strefa, w której osoby w czasie jazdy i
podnoszenia są w zasięgu elementów nośnych wózka (widły, osprzęt doczepiany
itp.) lub ładunku transportowanego, jak też spadających czy opuszczanych
elementów

Nieupoważnione osoby nie mogą przebywać w obszarze zagrożonym. W czasie
niebezpieczeństwa należy natychmiast ostrzec osoby znajdujące się w strefie
zagrożenia. Jeżeli osoby nieupoważnione nie opuszczą strefy zagrożenia należy
wyłączyć wózek.

Przed uruchomieniem pojazdu, rozpoczęciem jego obsługiwania lub podniesieniem
jednostki ładunkowej kierowca musi się przekonać, że w strefie zagrożenia nie
przebywają ludzie

https://www.jungheinrich.ru/betriebsanleitungen/50439702.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-11-27 20:07:52 GMT)
--------------------------------------------------

Inna propozycja

strefa wykluczenia, co przypomina no-go-zone lub exclusion zone

The person operating the forklift should control the exclusion zone and clear..
https://www.safeworkaustralia.gov.au/system/files/documents/...
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3strefa niebezpieczna, strefa pracy (maszyny/dźwigu/żurawia)
geopiet
3strefa zagrożenia
Frank Szmulowicz, Ph. D.


Discussion entries: 1





  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
strefa zagrożenia


Explanation:
Strefy zagrożenia: Strefa zagrożenia to strefa, w której osoby w czasie jazdy i
podnoszenia są w zasięgu elementów nośnych wózka (widły, osprzęt doczepiany
itp.) lub ładunku transportowanego, jak też spadających czy opuszczanych
elementów

Nieupoważnione osoby nie mogą przebywać w obszarze zagrożonym. W czasie
niebezpieczeństwa należy natychmiast ostrzec osoby znajdujące się w strefie
zagrożenia. Jeżeli osoby nieupoważnione nie opuszczą strefy zagrożenia należy
wyłączyć wózek.

Przed uruchomieniem pojazdu, rozpoczęciem jego obsługiwania lub podniesieniem
jednostki ładunkowej kierowca musi się przekonać, że w strefie zagrożenia nie
przebywają ludzie

https://www.jungheinrich.ru/betriebsanleitungen/50439702.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-11-27 20:07:52 GMT)
--------------------------------------------------

Inna propozycja

strefa wykluczenia, co przypomina no-go-zone lub exclusion zone

The person operating the forklift should control the exclusion zone and clear..
https://www.safeworkaustralia.gov.au/system/files/documents/...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 937

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
strefa niebezpieczna, strefa pracy (maszyny/dźwigu/żurawia)


Explanation:
Strefa niebezpieczna - maszyna budowlana a człowiek! - http://osom.pl/badania/publikacje/strefa-niebezpieczna-maszy...

Uwaga! Strefa niebezpieczna - praca żurawia - https://www.znaki-tdc.com/thumb_product/1461/456/500/0/oa_05...

Uwaga! strefa pracy dźwigu - https://static3.redcart.pl/templates/images/thumb/10987/1500...

Uwaga! Strefa pracy żurawia - https://www.robartbhp.pl/images/znaki/tablice_budowlane/Z-TB...



geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 489




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search