device compatibility list

Polish translation: Proszę sprawdzić, czy urządzenie znajduje się na liście zgodnych urządzeń.

09:09 Apr 3, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
English term or phrase: device compatibility list
manual dotyczący urządzenia do lokalizacji położenia

mamy:
system requirements

lista sprzętowa...


a następnie

zdanie "Please check the device compatibility list at"... i tu adres internetowy..

niby proste...
Maciej Andrzejczak
Poland
Polish translation:Proszę sprawdzić, czy urządzenie znajduje się na liście zgodnych urządzeń.
Explanation:
A jednak proste ;-)
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Proszę sprawdzić, czy urządzenie znajduje się na liście zgodnych urządzeń.
Andrzej Lejman
4lista urzadzen, z ktorymi urzadzenie (!) moze wspolpracowac
legato


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Proszę sprawdzić, czy urządzenie znajduje się na liście zgodnych urządzeń.


Explanation:
A jednak proste ;-)

Andrzej Lejman
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 152
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  grzes: lub urządzeń kompatybilnych
1 hr

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lista urzadzen, z ktorymi urzadzenie (!) moze wspolpracowac


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 53 mins (2005-04-04 21:02:54 GMT)
--------------------------------------------------

albo, tak jak grzes proponuje:\"lista urzadzen komatybilnych\"

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 11 hrs 54 mins (2005-04-04 21:03:49 GMT)
--------------------------------------------------

\"KOMPATYBILNYCH\", oczywiscie, sorry.

legato
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 14




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search